سرویس: اجتماعی 11:11 - چهارشنبه 27 شهریور 1392

عجیب ترین بدهی یک دانشجو به دانشگاه

یک دانشجوی اصلاندوزی هنگام بررسی نتیجه ثبت نام تغیییر رشته در سایت گلستان با یک بدهی عجیب اما واقعی مواجه شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از سایت ارس تبار، اسماعیل اسلامی ،دانشجوی ترم چهارم رشته حسابداری دانشگاه پیام نور شهرستان پارس آباد ، یکشنبه این هقته جهت بررسی نتیجه ثبت نام تغییر رشته به سایت دانشگاه پیام نور (گلستان) مراجعه کرده و با یک بدهی عجیب یک ریالی مواجه شده است .

وی ضمن تایید این مطلب افزود:با توجه به داشتن چنین بدهی حیرت انگیز ورود به برنامه کاربری خود در سایت گلستان ناممکن شد و نتوانستم از نتیجه ثبت نام تغییر رشته با خبر شوم .

اسلامی، با بیان اینکه  این بدهی عجیب و واقعی برای یک دانشجو شاید بی سابقه باشد، گفت: بعد از گرفتن پرینت بدهی از سایت به امور مالی دانشگاه مراجعه کرده و با نشان دادن آن اعلام کردند که طبق قانون باید این شهریه را واریز کنی.

این دانشجو ،با اشاره به این مطلب که کارمند بانک نیز از مشاهده چنین فیش واریزی متحیر شده بود،خاطر نشان کرد:بخاطر یک ریال 15 هزارتومان هزینه کرده و بعد از 2 ساعت معطلی در صف بانک موفق به واریز این یک ریال شدم .

گفتنی است، اسماعیل اسلامی دانشجوی ترم چهارم رشته حسابداری دانشگاه پیام نور شهرستان پارس آباد در حال حاضر در روستای اسماعیل کندی اصلاندوز سکونت دارد.

شهر اصلاندوز درشمال استان اردبیل واقع شده  و هم مرز کشور جمهوری آذربایجان می باشد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “عجیب ترین بدهی یک دانشجو به دانشگاه”

  1. عباس گفت:

    برو بابا
    مدرک می خواستی چیکار ، 15000 تومان دادی برا یک ریال
    واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.