سرویس: سیاسی 10:53 - یکشنبه 13 آبان 1397

بیانیه سپاه صاحب الزمان (عج):

تکرار تحریم‌ها در 13 آبان یعنی آغاز حقارت و افول آمریکاست

سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در بیانیه‌ایی تأکید کرد: هم‌زمان شدن اعمال تحریم‌ها با 13 آبان پیام خاصی برای تمام مردم دنیا دارد زیرا 13 آبان آغازگر روندی بوده است که در پی آن حقارت، ضعف و افول قدرت پوشالی آمریکا را تا به امروز به رخ جهانیان کشانده است.

به گزارش اصفهان شرق، سپاه صاحب‌الزمان (عج)استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و فرو ریختن هیمنه آمریکای جنایت کار بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران را می‌توان به جرأت تجلی تمام عیار استکبارستیزی و آزادی‌خواهی در جهان دانست؛ آری این آزادی‌خواهی اسلام‌مدار است که مسبب نفوذ در رفتار ملت‌ها و کشورهای دنیا بدون تهدید و ارعاب شده و سر منشا بیداری مسلمانان جهان همراه با اعتراض مردم غرب علیه نظام‌های سرمایه‌داری شده است.

در بخش دیگر آن آمده است: ملت بزرگ ایران به پیروی از امام راحل(ره) عظیم الشأن، آمریکا را شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی غاصب را غده سرطانی جهان شناخته و آنان را عامل اصلی گرفتاری‌های دنیا، خصوصا جهان اسلام و منشا فتنه و توطئه‌ها علیه نظام و انقلاب اسلامی و همه آزادی‌خواهان جهان می‌داند.

در ادامه این بیانیه تاکید شد: تاریخ نشان داده است همواره تکرار می‌شود و به نظر می‌رسد این بار نیز تحریم‌های آمریکا در 13 آبان 97 و در چهل سالگی انقلاب اسلامی به سرنوشت تحریم‌های آمریکا در 13 آبان 58 دچار شود؛ بدون شک همزمان شدن اعمال تحریم‌ها با این روز پیام خاصی نه تنها برای ایرانیان که برای تمام مردم دنیا دارد زیرا 13 آبان آغازگر روندی بوده است که در پی آن حقارت، ضعف و افول قدرت پوشالی آمریکا را تا به امروز به رخ جهانیان کشانده است.

در بخش دیگر این بیانیه بیان شد: دولت استکباری آمریکا با دشمنی‌های عیان و بیشمار خود علیه ملت ایران، در روز 13 آبان فریاد بلندتری را از آرزوی مرگ و نیستی خواهد شنید و ملت بزرگ ایران نشان خواهد داد که همچنان استکبارستیز و شکست‌ناپذیر است.

در بخش پایانی بیانیه آمده است: سپاه صاحب الزمان (عج) ضمن تبعیت از آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) با اعلام خشم، نفرت و انزجار خود از جنایات استکبار جهانی به سردمداری آمریکا، از آحاد مردم شهید پرور اصفهان و اقشار مختلف بسیج دعوت به عمل می‌آورد تا همچون گذشته با حضور شکوهمند خود در راهپیمایی روز 13 آبان ماه همچنان پیشتازی خود را در مبارزه  بی‌وقفه با استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.