سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 08:48 - شنبه 06 اردیبهشت 1393

برگزاری آزمون ورودی آیه های تمدن سال 93

آزمون مبنا و تکمیل ظرفیت آیه های تمدن سال 93 همزمان با سراسر کشور در منطقه جرقویه علیا برگزار شد.

فرماندهی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی حوزه شهید باهنر جرقویه علیا در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا گفت:آزمون مبنا و تکمیل ظرفیت آیه های تمدن در منطقه جرقویه علیا همزمان با سراسر کشور در 4 حوزه امتحانی دو حوزه خواهران و برادران در دهستان رامشه در دبیرستان فجر، شهید حیدری و دو حوزه نیز در شهر حسن آباد در دبیرستان نوردانش و شهید مطهری برگزار می شود.

روح الله صادقی در ادامه به تعداد نفرات شرکت کننده در این آزمون اشاره و افزود:

در این مرحله در منطقه جرقویه علیا تعداد 180 نفر دانش آموز در 7 پایه رشته ثبت نام کردند و جهت ورود به طرح آیه های تمدن با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: افرادی که حد نصاب نمره را کسب نمایند در طرح پذیرفته شده و تا ورود به دانشگاه از خدمات علمی رایگان از جمله مشاوره های گروهی و انفرادی، کتب و نرم افزارهای آموزشی، آزمون های منظم و دوره های پیشرفت تحصیلی برخوردار خواهند شد.

Vater-Mark444444

صادقی برگزاری این طرح را در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان موثر دانست و خاطرنشان کرد: طرح آیه های تمدن طی 6 سال گذشته با اجرای برنامه های مکمل آموزشی سهم بزرگی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان داشته است و تعداد زیادی از آنها در دانشگاه های معروف پذیرفته شده اند.

هم چنین اقایان ایروانی شهردار، صادقی ریئس شورای اسلامی شهر و معاونان اداره آموزش و پرورش نیز از حوزه های امتحا نی بازدید بعمل آوردند.

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “برگزاری آزمون ورودی آیه های تمدن سال 93”

  1. علی گفت:

    نتایج پایه هفتم کی اعلام می شه؟مرحله دوم هم داره؟

  2. hgf گفت:

    نتایج هفنم کی و کجا میاد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.