سرویس: اخبار شهرستان 16:19 - چهارشنبه 02 آبان 1397

همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

انتخابات شورای دانش آموزی در مدارس شرق اصفهان/ تصاویر

شورای دانش آموزی برای تقویت تعلیم و تربیت اسلامی و واگذاری مسئولیت به دانش آموزان پایه گذاری شده است و امروز روز انتخابات این شورا در مدارس شرق اصفهان بود.

به گزارش اصفهان شرق از جرقویه علیا، امروز و همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای دانش آموزی امروز در مدارس جرقویه علیا با شرکت پر شور دانش آموزان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم احمد صادقی مدیردبیرستان شهید منصوری شهر حسن اباد در سخنانی با اشاره به اهداف تشکیل شورای دانش آموزی در مدارس گفت: از اساسی ترین و بنیادی ترین برنامه ها در نظام تعلیم و تربیت کشور، ایجاد فرصت حضور با نشاط و شاداب دانش آموزان در شوراهای دانش آموزی است.

وی اظهار کرد: شوراهای دانش آموزی به عنوان یکی از مهمترین ارکان فعال در مدارس تلاش دارند تا با جلب همکاری و همفکری همه دانش آموزان با هدف تکریم شخصیت، زمینه مشارکت جدی را بوجود آورند..

صادقی با بیان اینکه شورای دانش آموزی برای تقویت تعلیم و تربیت اسلامی و واگذاری مسؤلیت به دانش آموزان پایه گذاری شده است، اذعان کرد: شوراهای دانش آموزی بهترین جایگاه بروز و ظهور اندیشه های ناب و استعداد های بالقوه می باشد.

وی تشکیل شوراهای دانش آموزی در مدارس را زمینه ساز حضور فعال دانش آموزان در فرآیند تصمیم گیری دانست و خاطرنشان کرد: با تشکیل شوراهای دانش آموزی، مدیران و مسئولان آموزشی و پرورشی ضمن حفظ جایگاه و مسئولیت خود به جای پرداختن مستقیم به همه کارها، به عنوان هادی و راهنما بسیاری از فعالیت ها را به دانش آموزان واگذار کنند.

همزمان باسراسر کشور:

انتخابات شورای دانش اموزی باحضورمسئولین دردبیرستان ولایت جلگه

به گزارش خبرنگاراصفهان شرق همزمان باسراسر کشورانتخابات شورای دانش اموزی صبح امروز باحضورمسئولین آموزش پرورش بخش جلگه در دبیرستان ولایت اسلام آباد برگزار شد.

برگزاری بیست ویکمین انتخابات شورای دانش آموزی دبیرستان غنی ودبیرستان معرفت شهر ورزنه با حضور مسئولان شهر ورزنه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.