اصفهان شرق

درس‌های مهم رهبر انقلاب به نخبگان و فعالان سیاسی

کدخبر: 176786
1397/08/01 در ساعت 10:01

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در خصوص فراخوان رهبر معظم انقلاب برای بیان نظارت مشورتی پیرامون سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اظهار کرد: به نظرم سه نکته در این پیام ایشان وجود دارد، نکته اول اینکه این پیام روشنگری و آینده‌نگری رهبر معظم انقلاب را نشان می‌دهد که معظم له فقط به روز نمی‌اندیشند بلکه به آینده و نقشه راه آن و انسجام و وابستگی به اهداف و آرمان‌های انقلاب و تمدن نوین اسلامی توجه دارند و برای ده‌ها سال این را پیش‌بینی می‌کنند.

وی افزود: این پیشنهاد به مسؤولان درس داد که مدیران کشور فقط دچار روزمرگی نشوند بلکه باید به فکر فرداها و نسل آینده باشند که یقیناً این انقلاب ماندنی است و به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد و با همین آرمان رهبر معظم انقلاب نقشه راه آینده را ترسیم می‌کنند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: در همین راستا ایشان از نخبگان خواسته‌اند تا نظراتشان را پیرامون این الگو ارائه کنند و در حقیقت از همه اندیشه‌ها استفاده شود.

رهبر اضافه کرد: نکته دیگر در پیام ایشان امیدواری معظم‌له به آینده با وجود همه توطئه‌ها و یاوه‌سرایی‌های سران آمریکا و البته مرتجعینی است که انقلاب را به خیال خام خود پایان یافته می‌دانند، البته مسؤولان باید ضمن پرهیز از روزمرگی به مشکلات کشور را با تلاش و همت جهادی از پیش‌رو بردارند اما برای آینده هم فکر کنند.

وی ادامه داد: نکته سوم این است که همه مسؤولان، فعالان سیاسی و نخبگان کشور در این افق آینده همراه ایشان بیندیشند، بعضاً برخی از جناح‌ها و گروه‌ها در جامعه به جای این‌که به این مسائل فکر کنند به دنبال یقه‌گیری از هم‌دیگر هستند، باید همه آقایان و رجال سیاسی از معظم‌له بیاموزند که به مصالح نظام و آینده توجه کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: باید همه کارگزاران با همفکری و هم اندیشی و وحدت حول محور ولایت دشمن را از کرده‌هایش پشیمان و ناامید کنند چرا که یکی از شگردهای دشمن تفرقه افکنی است و باید همه نخبگان، اندیشمندان و فعالان در این راستا قدم بردارند.

رهبر تأکید کرد: البته ممکن است است دیدگاه‌های متفاوت تخصصی وجود داشته باشد که باید این حرف‌ها را شنید اما بنا بر تخریب و امید دادن به دشمن نباشد.

انتهای پیام/

منبع:فارس