سرویس: دین و اندیشه 10:01 - سه شنبه 01 آبان 1397

پیام‌های سند چشم‌انداز ۵۰ ساله به مسؤولان؛

درس‌های مهم رهبر انقلاب به نخبگان و فعالان سیاسی

امام جمعه موقت اصفهان در خصوص سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: نکته پیام رهبر انقلاب امیدواری به آینده با وجود همه توطئه‌ها و یاوه‌سرایی‌های سران آمریکا و البته مرتجعینی است که انقلاب را به خیال خام خود پایان یافته می‌دانند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در خصوص فراخوان رهبر معظم انقلاب برای بیان نظارت مشورتی پیرامون سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت اظهار کرد: به نظرم سه نکته در این پیام ایشان وجود دارد، نکته اول اینکه این پیام روشنگری و آینده‌نگری رهبر معظم انقلاب را نشان می‌دهد که معظم له فقط به روز نمی‌اندیشند بلکه به آینده و نقشه راه آن و انسجام و وابستگی به اهداف و آرمان‌های انقلاب و تمدن نوین اسلامی توجه دارند و برای ده‌ها سال این را پیش‌بینی می‌کنند.

وی افزود: این پیشنهاد به مسؤولان درس داد که مدیران کشور فقط دچار روزمرگی نشوند بلکه باید به فکر فرداها و نسل آینده باشند که یقیناً این انقلاب ماندنی است و به انقلاب حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد و با همین آرمان رهبر معظم انقلاب نقشه راه آینده را ترسیم می‌کنند.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: در همین راستا ایشان از نخبگان خواسته‌اند تا نظراتشان را پیرامون این الگو ارائه کنند و در حقیقت از همه اندیشه‌ها استفاده شود.

رهبر اضافه کرد: نکته دیگر در پیام ایشان امیدواری معظم‌له به آینده با وجود همه توطئه‌ها و یاوه‌سرایی‌های سران آمریکا و البته مرتجعینی است که انقلاب را به خیال خام خود پایان یافته می‌دانند، البته مسؤولان باید ضمن پرهیز از روزمرگی به مشکلات کشور را با تلاش و همت جهادی از پیش‌رو بردارند اما برای آینده هم فکر کنند.

وی ادامه داد: نکته سوم این است که همه مسؤولان، فعالان سیاسی و نخبگان کشور در این افق آینده همراه ایشان بیندیشند، بعضاً برخی از جناح‌ها و گروه‌ها در جامعه به جای این‌که به این مسائل فکر کنند به دنبال یقه‌گیری از هم‌دیگر هستند، باید همه آقایان و رجال سیاسی از معظم‌له بیاموزند که به مصالح نظام و آینده توجه کنند.

عضو جامعه روحانیت مبارز تصریح کرد: باید همه کارگزاران با همفکری و هم اندیشی و وحدت حول محور ولایت دشمن را از کرده‌هایش پشیمان و ناامید کنند چرا که یکی از شگردهای دشمن تفرقه افکنی است و باید همه نخبگان، اندیشمندان و فعالان در این راستا قدم بردارند.

رهبر تأکید کرد: البته ممکن است است دیدگاه‌های متفاوت تخصصی وجود داشته باشد که باید این حرف‌ها را شنید اما بنا بر تخریب و امید دادن به دشمن نباشد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.