سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 10:01 - شنبه 06 اردیبهشت 1393

شهردار زیار عنوان کرد:

با کمک سرمایه گذاران شهرک توریستی در زیار ساخته می شود

شهردار زیار گفت: زیار شهری با پتانسیل های قوی در عرصه های تاریخی می باشد که می توان با جذب سرمایه گذار به راه اندازی شهرک توریستی دست زنیم.

مهندس داوودی در مصاحبه ای با اصفهان شرق بیان کرد: با توجه به پتانسیل های بالقوه شهر زیار و بخصوص منار تاریخی و باستانی این شهر در سدد هستیم به کمک سرمایه گذاران یک شهرک توریستی جهت جذب گردشگران در این منطقه ایجاد کنیم.

وی افزود: در این باره با معاونت میراث فرهنگی و صنایع دستی استان اصفهان نیز مذاکراتی انجام شده که نتیجه این مذاکرات به زودی اعلام می شود.

شهردار زیار از راه اندازی یک مرکز معاینه فنی خودرو سبک به کمک یک سرمایه گذار در این شهر خبر داد و افزود: قرار شد با تصویب این طرح در ورودی شهر زیار ازطرف جاده ورزنه این مرکز ساخته شود که این کار باعث ایجاد اشتغال در این شهر نیز می شود.

مهندس داوودی ادامه داد: با توجه به اینکه این مکان به تازگی به شهر تبدیل شده است نیازمند زیرساختهای زیادی می باشد که با پیگیری های متعدد قرار است شبکه دولت و اتوماسیون اداری در این شهر راه اندازی شود.

وی افزود: در نشستی که با کسبه محترم میدان امام رضا داشتیم قرار شد تا میدان امام رضا که از اصلی ترین میدان این شهر است رفع سد معبر شود که خوشبختانه نیز تمامی کسبه از این طرح استقبال کردند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.