سرویس: اخبار شهرستان 12:54 - چهارشنبه 18 مهر 1397

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان:

نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت پایدار کشور تلاش می‌کند/ دست تسلیم به دشمن مساوی با فشار بیشتر بر مردم است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان گفت: امروز نیروی انتظامی مفتخر به این است که در راستای ایجاد یک امنیت پایدار تلاش میکند و یکی از موفقیت های نیروی انتظامی در کنار مردم حرکت کردن است.

به گزارش اصفهان شرق از اصفهان سرهنگ حسن یاردوستی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی شرق شهرستان اصفهان با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: اقدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران زبان زد دنیا است و تمام مجالس و محافلی که گرفته می‌شود باید به یاد شهدا باشد آن‌هایی که امنیت را به ما هدیه دادند.

وی افزود: شعاری که مقام معظم رهبری برای هفته نیروی انتظامی انتخاب کردند پلیس مقتدر امین مردم که موضوعاتی بسیار در این شعار نهفته است؛ نیروی انتظامی بعد از جنگ تحمیلی بیشترین شهید را به خود اختصاص داده است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: توسط نیروی انتظامی اقتدار در کل کشور و ایجاد یک امنیت پایدار در مرزها و شهرها ایجاد شده است و مهر و محبت مردم را به خوبی ادا کردند و هر جا لازم به اقتدار است سینه سپر می‌کنند و دفاع از کشور را دارند و این امانتی است که شهدا به من و شما دادند و ما باید از این امنیت دفاع کنیم.

یاردوستی عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی مفتخر به این است که در راستای ایجاد یک امنیت پایدار تلاش میکند و یکی از موفقیت های نیروی انتظامی در کنار مردم حرکت کردن است و از موضوعات مهم همکاری مردم با نیروی انتظامی است و اقتدار نیروهای مسلح کشور ما باعث شده دشمن نگاه چپ به ما نکند.

وی با بیان اینکه امریکا با کلیه تجهیزات نظامی خود بیمارستان‌ها و منازل مسکونی را به جای تروریست‌ها هدف قرار می‌دهد، اذعان کرد: این در حالی است که موشک های نقطه زن نظام مقدس اسلامی ایران چندین کشور را طی می‌کند و دقیقا با هدف برخورد می‌کند.

حسن یاردوستی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، بیان کرد: بعد از حرکت تروریستی شهر اهواز مقام معظم رهبری فرمودند چنان سیلی به گوش تروریست ها خواهیم زد و فقط چند روز طول کشید و تمام دنیا روی ارتش ما تحلیل می‌کنند و هر روز نیروی انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در مبارزه با تروریست ها و سوداگران مرگ و… شهید می‌دهد.

حجت الاسلام احمد شاکری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع صد هزار نفری بسیجیان، اظهار کرد: اگر دشمن در ما احساس قدرت را ببیند عقب نشینی می کند دشمن اگر ببیند که ملت ایران و جوان‌های مومن ایرانی احساس حضور می کنند واحساس وظیفه میکنند عقب نشینی می کند.

وی افزود: اما اگر احساس ضعف کنند تشویق می شود که شدت عملش را زیاد کند و همه باید توجه داشته باشند هم مسوولان کشور هم احاد مردم و به خصوص جوانان کشور بایستی به دشمن پیام قدرت بدهیم؛ در حرف ما در رفتار ما دشمن باید احساس کند با یک مجموعه ی مقتدر روبه روست اما اگر در ما احساس ضعف بکند جری می شود و شدت عملش را افزایش خواهد داد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی مقتدر هوا فضای سپاه پاسداران با شلیک موشک‌ها و با فرستادن پهباد ها این قدرت را نشان داد.

امام جمعه شهر کوهپایه گفت: من دو جمله می خوانم شما صاحبان این دو جمله را پیدا کنید ببینید ان کسی که پیام قدرت داده چه کسی است و ان کسی که پیام ضعف داده کیست؛ در جمع نیروهای بسیجی در استان اصفهان به( نتانیاهو) توصیه کرد ک شنا کردن در دریای مدیترانه را یاد بگیرد که در اینده چارهای جز گریختن به دریا و فرار ندارد و این پیام پیام قدرت است پیام به رژیم صهیونیستی است.

شاکری عنوان کرد: این پیام و پیامی که خودشان از شلیک موشک‌ها گرفتند چنان اسرائیل دست تسلیم خود را در مقابل نیروهای مسلح بلند کرد که گفت ما هیچ نقشی در این‌که حادثه تروریستی اهواز چه طور پیش بیاید نداشتیم و واقعا دست تسلیم بلند کردند.

وی بیان کرد: یک پیام ضعف هم شنیدیم که گفته شد ما با بر جام توانستیم یک رشته از بهانه های امریکا را دور بزنیم رژیم صهیو نیستی را از انچه تصمیم می‌گیرد دور کنیم و بهانه را از ان‌ها بگیریم می توانیم تضمین بدهیم که با نپیوستن به این لایحه، امریکا بهانه مهمی برای افزایش مشکلات ما پیدا خواهد کرد و این پیام پیام ضعف است.

احمد شاکری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند پیام قدرت بدهید، گفت: اگر ما دست تسلیم را در مقابل این‌ها بلند کنیم و بگوییم cft و aftf را می‌پذیریم ان‌ها احساس قدرت می‌کنند فشارها را بیشتر می کنند و نه تنها نتوانستیم بهانه را از ان‌ها بگیریم بلکه اینجا ما را تضعیف می کنند حربه را از ما می گیرند و بهانه های بعدی شروع می شود.

به گزارش اصفهان شرق، در این مراسم از خانواده شهدا، چند نفر از بازنشستگان نیروی انتظامی تجلیل و بعد از رژه ماشینی با حضور نیروهای انتظامی و نظامی و دیگر مسوولان قبور شهدای کوهپایه غبارروبی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.