سرویس: غیر تولیدی 15:20 - جمعه 13 مهر 1397

فرمانده انتظامی اصفهان خبر داد

کلاهبرداری یک میلیون و 210 هزار یورویی از یک بانک

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در پی دریافت حکم جلب زنی به اتهام مشارکت در کلاهبرداری ارزی از یکی از بانک‌های استان موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مهدی معصوم‌بیگی اظهار داشت: در پی دریافت حکم جلب زنی به اتهام مشارکت در کلاهبرداری ارزی از یکی از بانک‌های استان موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد زنی با همدستی 2 نفر از اعضای خانواده خود اقدام به تاسیس یک شرکت تجاری کرده و با وانمود کردن اختیارات واهی و غیر واقعی، تخصص در زمینه فعالیت‌های بازرگانی و داشتن قدرت و توان مالی جهت انجام پروژه‌های اقتصادی و واردات و صادرات، از یکی از بانک‌های استان تقاضای گشایش اعتبار LC و درخواست ثبت سفارش به مبلغ یک میلیون و 210 هزار یورو کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در ادامه متهم علی‌رغم تعهد به پرداخت وجه اسناد ارزی در هنگام وارد کردن کالا متواری می‌شود.

وی بیان کرد: این فرد به اتهام مشارکت در کلاهبرداری ارزی، جعل و استفاده از اوراق مجعول به 4 سال حبس و رد مبلغ یک میلیون و 210 هزار یورو و همچنین پرداخت جزای نقدی به همان میزان معادل 480 میلیارد و 400 میلیون ریال محکوم می‌شود.

معصوم‌بیگی با بیان این که دستگیری متهم با توجه به تغییر مکان‌های سکونتش به کندی پیش می‌رفت افزود: سرانجام با تلاش‌های شبانه روزی و به کارگیری اقدامات علمی و تخصصی مخفیگاه متهم در یکی از مناطق شرق استان تهران شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی با مجرمان و مخلان نظام اقتصادی کشور گفت: افرادی که به قصد کسب سود و منافع شخصی باعث ضربه زدن به نظام اقتصادی کشور و برهم زدن امنیت مردم می‌شوند مطمئن باشند که فعالیت مجرمانه آنان از دید پلیس پنهان نمی‌ماند و در سریع‌ترین زمان ممکن دستگیر و تحویل قانون خواهند شد.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.