اصفهان شرق

اعزام چهار هزار جهادگر بسیجی در شهریورماه به نقاط محروم/ مسئولان در کوتاه‌ترین زمان به مشکلات مردم رسیدگی کنند

کدخبر: 176371
1397/07/10 در ساعت 12:37

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و استکبار جهانی بخش عمده‌ای از تمرکز خود را به علت‌های مختلف در مسائل داخلی ایران گذاشته است، اظهار کرد: یکی از این علت‌ها، شکست آمریکایی‌ها و همدستان آن در برنامه‌ها و مأموریت‌های خود در منطقه که طبق گفته‌های خودشان هزینه‌های هنگفتی را در این منطقه خرج کرده‌اند و عملاً هیچ‌چیزی به دست نیاوردند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: دومین علت، به خطر افتاد امنیت رژیم صهیونیستی است که تمام این اقدامات و برنامه‌ها به هر نحوی که اجرا شود، بخشی از آن آسایش و امنیت است اسرائیلی‌ها دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها احساس خطر کرده‌اند، افزود: بعد از فرمایشات امام خامنه‌ای که فرمودند تا ۲۵ سال آینده رژیم صهیونیستی در منطقه وجود نخواهد داشت و نماز را در بیت‌المقدس خواهیم خواند، احساس خطر بیشتری دارند.

سردار فدا بیان کرد: سومین علت، عدم توانایی‌ آمریکایی‌ها به‌واسطه هزینه، تلفات و عدم توانایی در جنگ مستقیم با جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به اینکه بازدارندگی نیروهای نظامی جمهور اسلامی و امکاناتی و توان موشکی که داریم هرلحظه اگر کشوری ما را تهدید کند بتوانیم جواب بدهیم، تأکید کرد: طبق فرمایش امام خامنه‌ای دوران بزن و دور تمام‌شده و این ظرفیت فراهم‌شده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) بابیان اینکه امروز دشمن دنبال هر روزنه و نقطه شکافی است که از همه ظرفیت‌های خود اعم از سیاسی، اقتصادی و اجتماعی علیه ملت ایران استفاده کند، خاطرنشان کرد: پشتوانه ی همه این‌ فشارهای دشمنان وزارت خزانه‌داری آمریکا است.

مسئولان در کوتاه‌ترین زمان به مشکلات مردم رسیدگی کنند

وی با تأکید بر اینکه برخی مطالبات و مشکلاتی که در کشور وجود دارد و ما هم منکر آن نیستیم و باید توسط مسئولان به آن‌ها توجه شود، گفت: مسئولان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بخش عمده‌ای از این مشکلات را حل کنند.

سردار فدا ادامه داد: رهبر انقلاب تأکید کرده‌اند که تمام راه‌حل‌های مشکلات در داخل کشور است و دشمن مشکلات را ایجاد و از آن‌ها بهره‌برداری می‌کند.

وی بابیان اینکه دشمن دارد از فضای مجازی و رسانه‌ای بهره‌برداری می‌کند، خاطرنشان کرد: نباید از انجام عملیات روانی و فضاسازی چه در رسانه و چه در میدان اقدام و عمل غافل باشیم.

بسیج در شرایط حساس از توان و ظرفیت جمهوری اسلامی حفاظت کرده است

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) افزود: یکی از مجموعه‌ای که در شرایط حساس و همه برهه‌ها از توان و ظرفیت جمهوری اسلامی حفاظت کرده است، سازمان بسیج است.

وی با اشاره به اینکه نهال این مجموعه گران‌قدر توسط حضرت امام خمینی (ره) کاشته شد، اظهار کرد: بسیج امروز درصحنه حمایت، همبستگی و وحدت ملی انسجام برای حل برخی از مشکلات مردم حضور دارد.

سردار فدا بابیان اینکه از ابتدای شهریورماه به مراحل رزمایش نیروهای بسیج شروع‌شده است، تصریح کرد: مرحله اول از شهریورماه در سراسر کشور شروع شد که با سازمان‌دهی و اعزام گروه‌های جهادی به استان‌های مختلف کشور شروع شد.

وی ادامه داد: بخش عمده از این رزمایش در حاشیه شهرها و مناطق محروم بود و در استان اصفهان، چهار هزار نفر در بیش از ۳۵۶ گروه جهادی به نقاط محروم و نیازمند اعزام و مشغول خدمت‌رسانی شدند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) بابیان اینکه این خدمات شامل فعالیت‌های عمرانی، بهداشتی، درمانی و خدماتی، فرهنگی و اقتصادی، اشتغال‌زایی و آب‌رسانی بوده است، خاطرنشان کرد: مرحله دوم رزمایش در اصفهان، شامل حفظ انسجام و آمادگی گردان‌های بیت‌المقدس برگزار شد که شاهد رژه بسیجیان در نقاط مختلف بودیم.

مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی، روز جمعه برگزار می‌شود

وی اضافه کرد: مرحله سوم رزمایش اقتدار عاشورایی، روز جمعه ۱۳ شهریورماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

سردار فدا با تأکید بر اینکه ۳۰ هزار نفر از اقشار مختلف بسیج در یکی از نقاط اصلی شهر اصفهان اجتماع می‌کنند، افزود: یکی از سخنرانان مطرح لشگری در این مراسم حضور دارند.

وی ادامه داد: این ظرفیت و فراخوانی برای حفظ انسجام، آمادگی و نشان دادن اقتدار نیروهای بسیج و توانمندی آن‌ها در حمایت و نظام جمهوری اسلامی، ضربه شصتی است برای توطئه‌های دشمنان اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به اینکه در کنار این رزمایش روز جمعه در راستای خدمت‌رسانی به مردم، یک مجموعه خدماتی درمانی در سپاهان شهر افتتاح خواهد شد، خاطرنشان کرد: این کلینیک درمانی شامل بخش‌های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی است که تجهیزات و امکانات پیشرفتی دارد، خانواده‌های نیروهای مسلح و مردم بتوانند، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/