سرویس: غیر تولیدی » نقلی 18:21 - جمعه 05 اردیبهشت 1393

راهی جز همکاری با دولت در مسیر هدفمندی یارانه ها نداریم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه در شرایط فعلی دولت درگیر پرونده هسته ای است، گفت: بحث هدفمندی یارانه ها پروژه ای و برای پیروزی دولت در این مسیر راهی جز همکاری با او نداریم.

به گزارش اصفهان شرق: محمدرضا عارف در جمع اصلاح طلبان حاضر در نهمین کنگره سازمان عدالت آزادی اصفهان که پیش از ظهر امروز در هتل آسمان برگزار شد، با اشاره به فعالیت های این سازمان اظهار داشت: امیدوارم عملکرد سازمان عدالت و آزادی الگویی برای فعالان سیاسی ما در سایر استان ها باشد و این پیام را به آنها برساند که می توان حزبی قوی با مرکزیتی خارج از تهران داشت.

وی برگزاری این کنگره در ماه های پس از انتخابات ریاست جمهوری کشورمان را فرصتی برای تحلیل ابعاد و چگونگی خلق این حماسه در آن شرایط قلمداد کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مشارکت ۷۳ درصدی مردم در انتخابات ریاست جمهوری را نیازمند تحلیل دانست و نتیجه حاصل در انتخابات خرداد ۹۲ را حماسه ای خواند و تصریح کرد: در این انتخابات اصلاح طلبان یک سرمایه اجتماعی کسب کردند و وظیفه ما در حال حاضر حفظ و ارتقای این سرمایه برای انتخابات بعدی است.

با اشاره به موضوع هدفمندی یارانه ها و تاکید بر حمایت از دولت یازدهم، بیان داشت: باید حداکثر توان خود را برای حمایت از دولت تدبیر و امید به کار گیریم چرا که بحث هدفمندی یارانه ها پروژه ای ملی است و دولت در حال حاضر درگیر پرونده هسته ای است و برای پیروزی دولت در این مسیر راهی جز همکاری با او نداریم.

عارف راهبرد اصلاح طلبان در شرایط فعلی را همراهی و همکاری با دولت عنوان کرد و گفت: راهکار ما برای اینکه بخواهیم به وسیله مردم سالاری پاسخگوی مطالبات مردم باشیم، در توجه ویژه به سازمان ها و انجمن های صنفی نهفته است.

وی با تاکید بر اهمیت شناسنامه‌دار شدن احزاب، اذعان کرد: باید برای شناسنامه‌دار شدن احزاب برنامه ریزی کرده و قانون مداری را در دستور کار خود قرار دهیم و هم اینکه در حفظ آرامش و توسعه امید دولت را مدد رسانیم و به ویژه در راستای حفظ آرامش در دانشگاه ها و محافل علمی تلاش کنیم.

معاون اول دولت اصلاحات با بیان اینکه ادغام سازمان ها و انجمن های صنفی هرگز به صلاح نیست، از اولویت دادن به تقویت و همکاری و شناسنام ‌دار شدن سازمان ها و احزاب گفت و افزود: باید به سمت احزاب ماندگار، پایا و شناسنامه دار برویم.

وی تاکید کرد: یکی از شعارهای اصلی اصلاح طلبان قانون مداری و رمز موفقیت ما شفاف سازی مسائل برای مردم بوده است.

عارف درباره راهبرد اصلاح طلبان برای پیروزی در انتخابات مجلس آینده اظهار کرد: باید کاری کنیم که حضور جوانان در احزاب و سازمان ها بیشتر شده و درصد مشارکت مردم در این انتخابات بالا رود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.