اصفهان شرق

انداختن همه مشکلات اقتصادی بر گردن تحریم ها، خطایی بزرگ از جانب مسئولان است/ نمایندگان مجلس به فکر سرو سامان دادن مشکلات اصناف و کشاورزان باشند

کدخبر: 176167
1397/07/06 در ساعت 13:24

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت ایام به اسارت بردن اهل بیت امام حسین(ع) اظهار کرد: مهمترین درس در ایام عزای اباعبدالله پایداری و مقاومت در مسیر مبارزه با دشمنان اسلام است.

امام جمعه شهر اژیه افزود: مبارزه با دشمنان اسلام در ابعاد مختلف است و بُعد دیگر نهضت سرخ حسینی توسط حضرت زینب(س) برای مسلمانان ترسیم شد.

وی گفت: فعالیت در جبهه فرهنگی و بصیرت افزایی در جامعه مسلمین و رسوا نمودن دستگاه ظلم و جور با سخنرانی و صبر و استقامت یکی از مهمترین دروسی است که توسط حضرت زینب(س) و امام سجاد علیهما السلام به یادگار گذاشته شد.

امام جمعه شهر اژیه در فرازی دیگر از خطبه ها با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تاکید بر زنده نگهداشتن دستاوردهای دفاع مقدس، تصریح کرد: وظیفه ما زنده نگه داشتن دستاوردهای دفاع مقدس در تمامی ابعاد دفاعی چه نظامی و چه فرهنگی و معنوی است و باید در این خصوص همت گماریم.

وی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز اذعان کرد: اوج سبوعیت و وحشی گری دشمنان اسلام در گشودن رگبار به روی مردم بی دفاع و کودکان و مشخص شدن چهره زشت و پلید دشمنان اسلام و دست اندرکاران تروریسم بین الملل و داعیه داران مبارزه با تروریسم در حادثه تروریستی اهواز به وضوح مشخص شد.

وی با تاکید بر اینکه نماینده مردم در مجلس باید به مشکلات مردم واقف باشد، افزود: نمایندگان بهتر است به جای پرداختن به این مطالب بی پایه و اساس و کنوانسیون های مضحک از جانب حامیان تروریسم، در فکر اوضاع معیشت و وضع اقتصاد مردم عزیز باشند و با شنیدن شرح حال اصناف مختلف مثلا کامیونداران تصمیمات عاجل و صحیح را اتخاذ کنند.

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل و سخنان خنده آور ترامپ تصریح کرد: آزموده را آزمودن خطاست و مذاکره مجدد هیچگاه انجام نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فکر مذاکره مجدد خطایی بزرگ است، خاطرنشان کرد: خطای بزرگتر انداختن مشکلات برگردن تحریم ها است و در واقع تحریم ها بخشی از مشکلات اقتصادی را در بر دارد و مشکل عظیم اقتصادی کشور به دلیل سو مدیریت و سهل انگاری در به دست آوردن طریق حل مشکلات است که مسئولان باید در این راه تمامی همت خود را به کارگیرند.

انتهای پیام/