سرویس: اخبار شهرستان 13:24 - جمعه 06 مهر 1397

امام جمعه شهر اژیه:

انداختن همه مشکلات اقتصادی بر گردن تحریم ها، خطایی بزرگ از جانب مسئولان است/ نمایندگان مجلس به فکر سرو سامان دادن مشکلات اصناف و کشاورزان باشند

امام جمعه شهر اژیه گفت: در فکر اوضاع معیشت و وضع اقتصاد مردم عزیز باشند و با شنیدن شرح حال اصناف مختلف مثلا کامیونداران تصمیمات عاجل و صحیح را اتخاذ کنند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت به مناسبت ایام به اسارت بردن اهل بیت امام حسین(ع) اظهار کرد: مهمترین درس در ایام عزای اباعبدالله پایداری و مقاومت در مسیر مبارزه با دشمنان اسلام است.

امام جمعه شهر اژیه افزود: مبارزه با دشمنان اسلام در ابعاد مختلف است و بُعد دیگر نهضت سرخ حسینی توسط حضرت زینب(س) برای مسلمانان ترسیم شد.

وی گفت: فعالیت در جبهه فرهنگی و بصیرت افزایی در جامعه مسلمین و رسوا نمودن دستگاه ظلم و جور با سخنرانی و صبر و استقامت یکی از مهمترین دروسی است که توسط حضرت زینب(س) و امام سجاد علیهما السلام به یادگار گذاشته شد.

امام جمعه شهر اژیه در فرازی دیگر از خطبه ها با گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تاکید بر زنده نگهداشتن دستاوردهای دفاع مقدس، تصریح کرد: وظیفه ما زنده نگه داشتن دستاوردهای دفاع مقدس در تمامی ابعاد دفاعی چه نظامی و چه فرهنگی و معنوی است و باید در این خصوص همت گماریم.

وی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در اهواز اذعان کرد: اوج سبوعیت و وحشی گری دشمنان اسلام در گشودن رگبار به روی مردم بی دفاع و کودکان و مشخص شدن چهره زشت و پلید دشمنان اسلام و دست اندرکاران تروریسم بین الملل و داعیه داران مبارزه با تروریسم در حادثه تروریستی اهواز به وضوح مشخص شد.

وی با تاکید بر اینکه نماینده مردم در مجلس باید به مشکلات مردم واقف باشد، افزود: نمایندگان بهتر است به جای پرداختن به این مطالب بی پایه و اساس و کنوانسیون های مضحک از جانب حامیان تروریسم، در فکر اوضاع معیشت و وضع اقتصاد مردم عزیز باشند و با شنیدن شرح حال اصناف مختلف مثلا کامیونداران تصمیمات عاجل و صحیح را اتخاذ کنند.

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به هفتاد و سومین مجمع عمومی سازمان ملل و سخنان خنده آور ترامپ تصریح کرد: آزموده را آزمودن خطاست و مذاکره مجدد هیچگاه انجام نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه فکر مذاکره مجدد خطایی بزرگ است، خاطرنشان کرد: خطای بزرگتر انداختن مشکلات برگردن تحریم ها است و در واقع تحریم ها بخشی از مشکلات اقتصادی را در بر دارد و مشکل عظیم اقتصادی کشور به دلیل سو مدیریت و سهل انگاری در به دست آوردن طریق حل مشکلات است که مسئولان باید در این راه تمامی همت خود را به کارگیرند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.