سرویس: اخبار شهرستان 23:35 - پنجشنبه 05 مهر 1397

صبح امروز در دهستان رامشه انجام شد؛

تجدید میثاق دانش آموزان با شهدا ی دفاع مقدس/ غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا

بمناسبت هفته دفاع مقدس دانش آموزان دهستان رامشه در کنار تربت پاک شهدا با آرمان های انها تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا در این آیین گفت: با توجه به شهادت معلم جانباز سرافراز غلامحسین مهدیزاده دستجردی در تاریخ 9 تیرماه سال جاری که در سال 1365 در عملیات کربلای 5 شیمیایی شده و به درجه ی جانبازی (70 درصد) نائل آمده بود، به منظور تبرک سال تحصیلی جدید و تقارن با هفته ی دفاع مقدس و ایام سوگواری سیدالشهدا(ع)، امسال به نام این شهید عزیز در منطقه ی جرقویه علیا نامگذاری شده است و ویژه برنامه هایی نیز به منظور پاسداشت این شهید در طول سال در مدارس منطقه برگزار خواهد شد..

عباس تیموریان در ادامه با اشاره به تعداد آموزشگاه های منطقه و تعداد و دانش آموزان گفت: امسال در آغاز سال تحصیلی جدید در منطقه جرقویه علیا 37 واحد آموزشی و پرورشی  در خدمت حدود 2 هزار و 500 دانش آموز و نوآموز است..

در ادامه فرماندهی حوزه بسیج دانش آموزی جرقویه علیا نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس با اشاره به رشادت ها و از خود گذشتگی های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: دانش آموزان باید با اهداف و آرمان های شهدا آشنا شوند زیرا این امنیت و آرامشی که الان در منطقه و کشور وجود دارد و شما به راحتی در کلاس ها حاضر می شوید و به راحتی درس می خوانید همه اینها مدیون افرادی هستید که در دفاع از میهن اسلامی خون خود را فدا کردند.

محسن منصوری در ادامه افزود: بازگویی خاطرات شهدا و رزمندگان نباید مختص هفته دفاع مقدس باشد بلکه همیشه ما باید شهدا و جانبازان را در نظر داشته باشیم و در برنامه ها و مراسمات مختلف جهت آشنایی نسل جوان با اهداف شهدا و رزمندگان از انها یاد شود.

در ادامه مراسم دانش آموزان و مسئولین ضمن عطرافشانی و تقدیم شاخه ی گل به مزار مطهر شهدای روستای رامشه به مقام والای این شهیدان ادای احترام نموده و سال جدید تحصیلی را با توسل به شهدای انقلاب آغاز نمودند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.