سرویس: اجتماعی 14:54 - سه شنبه 03 مهر 1397

شور و نشاط دیدنی دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی +تصاویر

یازدهمین سال فعالیت مؤسسه آموزشی فرهنگی «طاها» با رویکردهای نوین تربیتی

این موسسه با عنایت و لطف خداوند پس از یک دهه فعالیت مستمر و پویا در راستای تحقق مدرسه ای تربیت محور، توفیق یافت تا در یازدهمین سال فعالیت خود اقدامات ارزشمند و مؤثری را انجام دهد…

به گزارش اصفهان شرق، موسسه آموزشی فرهنگی طاها(+) درسال ۱۳۸۶ با هدف تربیت انسانهایی متدین، متفکر، مؤثر و توانمند تأسیس گردید و بر این اعتقاد است که مدیران بزرگ فردا از فرزندان امروزند.

این موسسه واقع در خیابان فلسطین با عنایت و لطف خداوند پس از یک دهه فعالیت مستمر و پویا در راستای تحقق مدرسه ای تربیت محور، توفیق یافت تا در یازدهمین سال فعالیت خود اقدامات ارزشمند و مؤثری را انجام دهد. اهم این اقدامات عبارتند از:

۱- تجهیز و راه اندازی پیش دبستانی با فضایی تخصصی، امکانات بروز و روشی مبتنی بر کسب تجربه و محوریت بازی و آموزش های غیر مستقیم.

۲- توسعه فیزیکی واحد دبستان و افزایش مساحت و ظرفیت (به میزان دو برابر)

۳- ارتقاء تجهیزات و امکانات آموزشی، رفاهی و پرورشی واحد دبستان جهت تسهیل امر آموزش و تربیت دانش آموزان با رویکردی فرهنگی و تربیتی به دور از تزاحم های فکری اقتصادی و انتفاعی.

۴- فراهم آوردن زمینه اشتغال ۵۴ نفر نیروی جوان متعهد و متخصص به صورت مستقیم و فراهم کردن اشتغال ۵۰ نفر سرپرست خانواده به صورت غیر مسقیم.

این مجموعه ضمن تعامل سازنده با نظام آموزش و پرورش در نظر دارد تا با کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان و احترام و توجه به تفاوت های فردی و بهره گیری از روش های آموزشی مدرن دنیا و روش های تربیتی مبتنی بر تربیت فطری و عقلانی، گام های مؤثری را در جهت رشد همه جانبه دانش آموزان و آینده سازان میهنمان بردارد و با استمداد از خداوند و استفاده از تمام توان و امکانات در جهت رشد و شکوفایی و رسیدن به جامعه ای پویا تلاش کند و مؤثر باشد.

آدرس تلگرام: @TahaSchool110

آدرس سایت: www.taha-school.ir

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.