سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 00:00 - جمعه 05 اردیبهشت 1393

تشییع و خاکسپاری 100 شهید گمنام در 18 استان کشور

پیش بینی میزبانی شهر اژیه از شهید گمنام

کمیته مفقودین ستادکل نیروهای مسلح مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر ۱۰۰ شهید دفاع مقدس را به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام هادی (ع) در نقاط مختلف کشور برگزار می‌کند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از خبرگزاری دفاع مقدس، کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با صدور اطلاعیه‌ای ضمن دعوت به حضور مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا، برخی از نقاطی که میزبان لاله‌های زهرایی (س) خواهند بود را اعلام کرد.

بر این اساس علاوه بر مجتمع سوخت رآکتور هسته‌ای، شهر اژیه و دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان استان اصفهان نقاط دیگری هستند که برای این منظور پیش بینی شده‌اند.

همچنین در استان‌های آذربایجان شرقی، هشترود و چاراویماق (قره آغاج)، در اردبیل، شهر نیر، در البرز، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی (پردیس تهران)، در ایلام، سیروان (لومار)، در بوشهر، دالکی و وحدتیه دشتستان و دانشگاه خلیج فارس بوشهر، در استان تهران، فرون آباد ورامین، صفادشت ملارد، بوستان ۱۷ شهریور (منطقه ۱۸)، بوستان نرگس شهرک اکباتان (منطقه۵) و بوستان نیایش شهرک قائم (عج) (منطقه۱)، سایر نقاطی هستند که قرار است مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا برگزار شود.

از دیگر نقاطی که برای این منظور پیش بینی شده، در استان‌های خراسان رضوی، قوچان، در خراسان جنوبی، اسلامیه فردوس و پادگان امام رضا (ع) ارتش، در خراسان شمالی، سنخواست جاجرم و دانشگاه آزاد اسلامی شیروان، در زنجان، هیدج (ابهر)، در سمنان، دانشگاه صنعتی شاهرود، در سیستان و بلوچستان، هیرمند (دوست محمد خان)، در قم، ستاد ناجا، قزوین، آوج و دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در فارس، شهرستان پاسارگاد (سعادت شهر)، شهر کنار تخته کازرون، بنارویه و بیرم لارستان، در کهکیلویه و بویر احمد، شهرستان بهمئی (لیلک)، در گلستان، اداره کل اطلاعات استان و در گیلان، شهرستان انزلی، هستند.

بر اساس این اطلاعیه نقاط دیگری نیز برای مراسم تشییع و خاکسپاری پیکرهای شهدای دفاع مقدس منظور خواهد شد که در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شوند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.