سرویس: خواندنی 09:30 - چهارشنبه 04 مهر 1397

پاسخ وزیر ارتباطات به یک شایعه؛

جوان‌ترین وزیر تاریخ جمهوری اسلامی کیست+تصویر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که امروز در دانشگاه اصفهان حضور یافته بود، به عنوان جوان‌ترین وزیر جمهوری اسلامی معرفی شد ولی به گفته خود وزیر این‌گونه نیست.

به گزارش اصفهان شرق، دومین همایش گفتمان نقش جوانان در توسعه پایدار شهری عصر دوشنبه در حالی در دانشگاه اصفهان برگزار شد که البته همه مخاطبان برنامه هم از جوانان هم نبودند البته برگزاری این همایش با حواشی دیگری نیز همراه بود.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر جوان ارتباطات و فناوری اطلاعات مهمان ویژه این مراسم بود که حضورش جمعی از بازنشستگان معترض مخابرات به علت عدم پرداخت مطالبات را هم به جلسه کشاند تا با پلاکاردهایی اعتراض خود را به گوش وزیر برسانند.

هنوز چند دقیقه‌ای از کلام آذری جهرمی آغاز نشده بود که بازنشستگان با پلاکاردهای خود اعتراض‌شان را بیان کردند و وزیر ارتباطات هم از آن‌ها خواست تا اجازه دهد صحبت‌هایش تمام شده و بعد از آن به مشکلات آن‌ها هم پاسخ خواهد داد.

این اتفاق رخ داد و پس از صحبت‌هایش، وزیر ارتباطات با بیان اینکه مطالبات شما را می‌دانم و برای حل آن‌ها اقداماتی را انجام داده‌ام، گفت: اعتراض شما بجاست و درست ولی شما هم اگر در راستای رفع مشکلات‌تان حرکتی انجام شد آن را ببینید.

وزیر ارتباطات در بخشی از صحبت‌هایش نام مدیران و معاونان اصفهانی وزارت‌خانه را نام برد و به شوخی خطاب به بازنشستگان گفت: بخشی از مشکلات شما را همین اصفهانی‌ها در دوره‌های قبلی ایجاد کرده‌اند!

این موضوع توسط مجری برنامه بدون پاسخ  نماند و او خطاب به وزیر گفت: اگر اصفهانی‌ها این مشکلات را ایجاده کرده‌اند، خودشان هم بلد هستند که آن را حل کنند.

آذری‌جهرمی که در مورد جوانان و نقش مدیران جوان صحبت‌های زیادی را مطرح کرد، در بخشی از صحبت‌هایش خطاب به مدیران چندین ساله گفت: برخی از مدیران معتقدند این جوان که شلوار جین می‌پوشد پس دین ندارد، برعکس مدیر جوان جین می‌پوشد و ایمانش هم محکم‌تر است؛ این موضوع واکنش جوانان حاضر در جلسه را به دنبال داشت که آذری‌جهرمی از آنان خواست تا به احترام ایام سوگواری به جای تشویق صلوات بفرستند.

همچنین وزیر ارتباطات به موضوع تاریخ تولدش که از سوی مجری برنامه به اشتباه گفته شده بود، عکس‌العمل نشان داد و گفت: تاریخ واقعی تولدم متفاوت از آن چیزی است که در ویکی‌پدیا ثبت شده و من جوان‌ترین وزیر جمهوری اسلامی نیستم؛ من خاک پای جوان‌ترین وزیر جمهوری اسلامی یعنی شهید محمدجواد تندگویان هم نیستم.

آذری‌جهرمی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خطاب به موسوی لارگانی که گفته بود صنعت مخابرات بعد از صنعت نفت پرسودترین صنعت است، گفت: درآمد نفتی کشور 110 هزار میلیارد تومان است درحالی که درآمد مخابرات کمتر از 5 هزار میلیارد تومان است که فاصله فاحشی دارد.

وزیر ارتباطات در بخشی از صحبت‌هایش که در مورد خصوصیات مدیریتی جوانان صحبت می‌کرد، مورد عکس‌العمل جوانان حاضر در تالار شریعتی دانشگاه اصفهان قرار گرفت.

حضور مهدی‌ جمالی‌نژاد شهردار پیشین اصفهان در سالن این مراسم که شایعاتی مبنی بر حضورش در استانداری اصفهان و یا معاونت او در وزارت کشور او مطرح می‌شود از دیگر حواشی برنامه بود؛ در پایان نیز از این شهردار جوان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.