سرویس: اخبار شهرستان 15:12 - یکشنبه 01 مهر 1397

در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مطرح شد؛

تبیین ارزش های دفاع مقدس برای نسل جوان وظیفه همگانی است

بخشدار جرقویه علیا با اشاره به مجاهدت و از خود گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی گفت: همانگونه که شهدا برای دفاع از اسلام به میدان آمدند و در این راه بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم نمودند ما نیز در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل های آینده نباید کوتاهی کنیم. است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین بخش در بخشداری جرقویه علیا تشکیل شد.

در این جلسه ابتدا بخشدار جرقویه علیاضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس نسبت به بکارگیری حداکثر توان و ظرفیت مسئولین و مدیران ارگانهای منطقه در راستای هر چه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد.

حسین بهزادفر در ادامه با اشاره به مجاهدت و از خود گذشتگی شهدای انقلاب اسلامی گفت: همانگونه که شهدا برای دفاع از اسلام به میدان آمدند و در این راه بهترین سرمایه خود یعنی جانشان را تقدیم نمودند ما نیز در انتقال ارزش های هشت سال دفاع مقدس به نسل های آینده نباید کوتاهی کنیم و تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جدید وظیفه همگانی است

وی در ادامه افزود:همه ما نسبت به ادامه راه و هدف شهدای گرانقدر و آرمان های متعالی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین ضرورت تبیین مجاهدت و ایثارگری آنان وظیفه داریم بهزادفر با اشاره به اینکه دفاع مقدس متعلق به گروه خاصی نیست و همه آحاد مردم در آن حضور دارند، اظهار داشت: همه موظف به حضور و مشارکت در اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس می باشند.

درادامه فرمانده حوزه مقاومت بسیج 5 امام محمد باقر(ع) نیزضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی باشاره به ارزش های دفاع مقدس گفت:ارزش های دفاع مقدس در امتداد عاشورا و قیام امام حسین(ع) است و همه باید تلاش کنیم در هفته دفاع مقدس برنامه هایی را اجرایی کنیم که گامی در جهت آشنایی با فرهنگ عاشورا و دفاع مقدس باشد تا نسل جوان و نوجوان ما با آن همه رشادت و ایثارگری رزمندگان آشنا شوند.

سرگرد عابدی در ادامه با اشاره به فداکاری ها  ورشادت شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس گفت: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سطح بین المللی مرهون خون شهداست وامسال هم به پاس هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی در شهر ها و روستا های منطقه جرقویه علیا از طرف حوزه 5 بسیج امام محمد باقر(ع) با همکاری دیگر ارگانها بر گزار می شود.

عابدی در ادامه به بیان برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت:

یادواره شهدای گمنام شهر حسن آباد در روز چهارشنبه 4 مهرماه

شبی با رزمندگان، مسابقه دو رهروان شهدا و غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا در روز پنج شنبه 5 مهرماه

همایش پیاده روی خانوادگی جمعه 6 مهرماه

نشست سیاسی و حلقه های صالحین همراه با برنامه های روشنگری 6 مهرماه

نشست های روشنگری ویژه احاد مردم، جام فوتسال شهدای دفاع مقدس، نمایشگاه عکس رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، نمایشگاه عصر عاشورا همراه با برنامه های روایتگری، خاطره گویی و روایتگری، دیدار از خانواده شهدا و جانبازان و مسابقه تیر اندازی با تفنگ بادی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.