سرویس: اقتصادی 12:42 - یکشنبه 01 مهر 1397

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان:

طرح تونل سوم کوهرنگ مشکل بودجه ای ندارد

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: طرح تونل سوم کوهرنگ مشکل بودجه ای ندارد و در صورت تغییر پیمانکار این طرح تا دو سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش اصفهان شرق، ناصر موسوی لارگانی پس از اتمام مراحل تصویب بودجه سال ۹۷ مبلغی به عنوان کمک به هر حوزه انتخابیه برای تکمیل طرح های نیمه تمام اختصاص یافت، اظهار داشت: این مبلغ برای هر نماینده پنج میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود.

وی بیان د اشت: با توجه به اینکه تکمیل طرح تونل سوم کوهرنگ یکی از اولویت های استان اصفهان برای اتمام است، ۱۱ نماینده استان اصفهان همه اعتبار دریافت شده از مابقی بودجه را برای این طرح اختصاص دادند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با بیان اینکه فقط یکی از نمایندگان نیمی از این اعتبار را برای تکمیل تونل سوم کوهرنگ اختصاص داد و مابقی را برای شهرستان خود جذب کرد، اظهار داشت: در حال حاضر با تخصیص هایی که به این طرح شده است، با مشکل مالی در اجرای آن مواجه نیستیم و باید پیمانکار آن تغییر یابد تا پیشرفت طرح مشاهده شود.

وی ادامه داد: در صورت این تغییرات می توانیم شاهد بهره برداری از تونل سوم سد کوهرنگ تا دو سال آینده باشیم.

موسوی لارگانی افزود: این طرح در مجموع ۴۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد که ۷۰ میلیارد تومان آن از طریق بودجه سال جاری و مابقی نیز از محل اعتبار تخصیص یافته به نمایندگان تامین شده است.

وی همچنین از تعطیلی کامل طرح آبرسانی بهشت آباد که آب مورد نیاز سه استان کرمان، یزد و اصفهان را قرار بود تامین کند، خبر داد و افزود: در حال حاضر یکی از راهکارهای موجود برای حل مسئله آب اصفهان تامین آن از طریق دریا است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.