سرویس: غیر تولیدی 09:33 - شنبه 31 شهریور 1397

گزارش از لحظه به لحظه حادثه تروریستی امروز خوزستان؛

افزایش تعداد شهدای حادثه اهواز به 25 نفر/ 70 تن مجروح شدند

صبح امروز یک تیم تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز حمله کرد؛ در این حادثه تروریستی 25 تن شهید و نزدیک 70 نفر مجروح شدند.

به گزارش اصفهان شرق، صبح امروز همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز یک تیم تروریستی اقدام به تیرانداز به مردم و حاضران در مراسم رژه کرد.

بنابر مشاهدات عینی خبرنگار فارس یک تیم تروریستی با اسلحه گرم پس از تیراندازی به سمت مردم قصد تیراندازی به سمت جایگاه را داشتند که توسط نیروهای مسلح مضروب شدند.

21:00 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با بیان اینکه تعداد شهدا 25 نفر و مجروحان این حادثه بین 65 تا 70 نفر است، گفت: تنها اطلاعاتی که از افراد حادثه دیده داریم در حد نام و نام خانوادگی است.

 2 شایعه‌ای که در اخبار حادثه تروریستی اهواز منتشر شد

16:30 این حادثه تلخ موجب بروز شایعات مختلفی شد که در این شایعات خبر به شهادت رسیدن محافظ فرمانده سپاه خوزستان و یک خبرنگار رسانه‌ای شد.

در ساعات اول این حادثه خبر آمد که یکی از محافظان فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) منتشر شد که این خبر به نقل از مسؤول بسیج رسانه خوزستان تکذیب شد.

خبر دوم شهادت یکی از خبرنگاران رسانه‌های محلی بود که مدیرمسؤول این رسانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی این خبر را تکذیب کرد.

شهادت جانباز 70 درصد در حادثه تروریستی اهواز

15:30 حسین منجزی جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی از روستای بدیل شهرستان گتوند امروز در حمله مسلحانه تروریست‌ها به رژه نیروهای مسلح در اهواز به شهادت رسید.

شهید منجزی نفر اول در تصویر زیر است که لحظاتی قبل از شهادت وی را نشان می‌دهد.

تعداد شهدا به 29 نفر رسید/ مجروحین به 60 نفر نزدیک شد

14:39 معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: تعداد قربانیان حادثه تروریستی اهواز به 25 شهید و تعداد مجروحان به 60 نفر رسیده است.

13:56 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال حاضر نمی‌توان آمار صحیح داد چرا که با توجه به وضعیت وخیم برخی مجروحان احتمال تغییر آمار شهدا وجود دارد.

13:42 معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اظهار کرد: در این حادثه تاکنون 12 شهید و بیش از 30 نفر مجروح شدند که با توجه به وخامت حال برخی مصدومان، احتمال افزایش تعداد شهدا وجود دارد.

استاندار خوزستان: تیم تروریستی منهدم شد

11:59 استاندار خوزستان از منهدم شدن تیم تروریستی عامل این اقدام خرابکارانه خبر داد و گفت: با هوشیاری نیروهای امنیتی اطلاعاتی نظامی و انتظامی حاضر در محل عوامل این اقدام خرابکارانه دستگیر، زخمی یا کشته شدند.

11:46  معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان به خبرنگار فارس گفت: در حادثه تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، 10 نفر شهید و بیش از 30 نفر زخمی شدند.

هلاکت سه تروریست حادثه اهواز/ یک تروریست دستگیر شد

11:39 سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس گفت: ۳ نفر از تروریست‌ها در این درگیری کشته شده و یک نفر دیگرشان دستگیر شده است.

11:30 عکاس خبرگزاری فارس درباره عکسی که از وی در حال عکاسی منتشر شده است، بیان کرد: نمی‌دانم چه بگویم و برایم تفاوتی نداشت که زن هستم یا مرد و فقط در آن لحظه ترس را از خودم دور کردم و سعی کردم عکاسی کنم. شاید اگر منع نیروی نظامی نبود، به‌جای حالت خوابیده، حتی در حالت نشسته عکس می‌گرفتم ولی گفتند امکان تیر خوردن هست.
نیروهای نظامی که از ما محافظت می‌کردند به من گفتند که با چادر مشکی راحت‌تر قابل تشخیص هستی و برای جلوگیری از خطر مجبور بودم در حالت درازکش عکاسی کنم.

11:20 یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس 9 شهید و 21 نفر زخمی را آمار اولیه حمله تروریستی امروز اعلام کرد.

10:50 شش نفر از مضروبین حادثه اهواز به بیمارستان میلاد منتقل شدند. رئیس بیمارستان میلاد(امیرکبیر) اهواز گفت: حال عمومی زخمی‌ها خوب است و خوشبختانه همه آنها از این حادثه جان سالم به در بردند.

وی افزود: یک نفر از مجروحان از ناحیه بازو تیر خورده بود که پس از مداوا به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شد تا زیر نظر جراح عروق عمل شود.

10:13 یک مقام مطلع در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: تاکنون 2 نفر از مهاجمان مسلح کشته شدند، یک نفر زخمی و یک نفر توسط نیروهای امنیتی دستگیر شد.

9:45 هنوز از تعداد شهدای این حادثه و افراد زخمی شده خبری منتشر نشده اما آمبولانس‌های مرکز فوریت پزشکی اهواز با حضور در محل رژه در حال انتقال مجروحان به مراکز درمانی هستند.

هم‌اکنون ترافیک سنگینی در خیابان‌های منتهی به کمپلو اهواز ایجاد شده است.

9:39 پس از این حمله تروریستی نیرو‌های ارتش حاضر در محل رژه، برخی از مردم و خبرنگاران را در پادگان لشکر 92 زرهی اهواز پناه دادند.

9:29  نیم ساعت پس از آغاز رژه مشترک نیرو‌های مسلح در اهواز یک تیم تروریستی اقدام به مردم حاضر در مراسم تیر‌اندازی کردند، این افراد قصد حمله به جایگاه را داشتند که توسط نیرو‌های مسلح مضروب شدند.

9:11  همزمان با برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز یک تیم تروریستی اقدام به تیرانداز به مردم و حاضران در مراسم رژه مشترک نیرو‌های مسلح کرد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.