اصفهان شرق

خُلف وعده مسئولان بیشتر از تحریم، به مردم فشار وارد می کند

کدخبر: 175701
1397/06/30 در ساعت 14:45

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اژیه، ضمن بیان تسلیت به مناسبت شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: قیام حضرت اباعبدالله حول دو محور اعم از شعار و  عمل است و همه باید به این مهم توجه جدی داشته باشند.

امام جمعه شهر اژیه افزود: شعار هیهات منا الذله نمونه بارز شعار و صبر و استقامت نشانی از عمل است که در قیام امام حسین(ع) دیده می شود.

وی با اشاره به درس های جامانده از واقعه عاشورا، تاکید کرد: پرهیز از ذلت در برابر یزید و یزیدیان زمان یکی از مهمترین دروس به جامانده از واقعه عاشورا است و صبر و بردباری و تحمل در این راه سخت و دشوار به امید فتح و پیروزی کامل از نمونه های دیگر درس های واقعه عاشورا است.

حجت الاسلام حجتی فرد با تشکر از هیئت های مذهبی به دلیل اجرای هماهنگ برنامه های این دهه، گفت: هیئت های مذهبی با هماهنگی کامل به برگزاری مراسم عزاداری و زنده نگهداشتن قیام امام حسین(ع) اقدام کردند که جای تشکر دارد زیرا فرهنگ عاشورایی باید از نسلی به نسل های اینده منتقل شود.

وی در بخش دیگر خطبه ها به وظیفه شناسی مسئولان به عنوان اولویت های جدی اشاره کرد و افزود: مسئولان باید از مردم الگو بگیرند و در صحنه حضور فعال داشته باشند زیرا مردم هر کجا لازم بود به صحنه آمدند تا نظام استوار بماند.

امام جمعه شهر اژیه با گرامی داشت هفته دفاع مقدس، تصریح کرد: شهدا به ما نشان دادند که باید در میدان مبارزه با دشمن، استقامت داشت و این مبارزه امروز در جنگ اقتصادی با پایداری و استقامت به دست می آید.

وی ادامه داد: نابودی کامل دشمنان اسلام با تلاش و همت جهادی، صبر و بردباری مردم و مسئولان و هوشیاری و زیرکی تمام آحاد جامعه در برخورد با ترفندهای دشمن حاصل می شود.

حجت الاسلام حجتی فرد به هوشیاری کامل برای مقابله با دشمن اشاره کرد و گفت: نمایندگان مجلس در مبحث fatf و تصویب آن در مجلس باید هوشیار باشند زیرا بیشترین مبارزه با تروریسم را ایران داشته ولی به زعم آمریکا تروریسم متفاوت است زیرا آنها دشمن مظلومان جهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه از تحریم ها بدتر خواهد بود؛ خلف وعده مسئولان در عمل به وعده هایشان و عدم رسیگی به اوضاع و احوال اقتصادی مردم است نه پیگیری مذاکرات و بررسی کنوانسیون های دشمنان اسلام و الحاق ایران اسلامی به معاهداتی که هیچ نفع وسودی به کشور اسلامی و مردم عزیزمان ندارد.

انتهای پیام/