سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:56 - پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393

ورزش اصفهان در هفته ای که گذشت

حذف سپاهان از آسیا را به گردن کدام مدیر عامل بیندازیم؟!

حذف سپاهان از آسیا و ترک ناگهانی اردوی سپاهان از طرف رحمان احمدی و پیوستن به اردوی تیم ملی را می توان مهم ترین اخبار ورزش اصفهان در روزهای گذشته عنوان کرد.

به گزارش اصفهان شرق: امروز نیز به روال ۵ شنبه های گذشته با بسته خبری ورزش اصفهان در هفته ای که گذشت با شما همراه هستیم تا نگاهی به مهم ترین اتفاقات رخ داده در ورزش اصفهان نگاهی داشته باشیم:

*حذف سپاهان از آسیا
تیم فوتبال سپاهان پس از شکست برابر الهلال عربستان از دور مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته و خداحافظی زودهنگامی با این رقابتها داشت.

این تیم که می توانست با یک تساوی هم راهی مرحله بعدی شود، با شکست برابر نماینده عربستان، از صعود به مرحله بعدی بازماند تا فصل ناکامی برای نمایندگان آسیایی ایران رقم بخورد.

حذف سپاهان از آسیا نتیجه خوبی محسوب نمی شود و بالطبع باشگاه اصفهانی می بایست در قبال نتیجه کسب شده پاسخگو باشد اما تغییر سه مدیر در یک فصل این بدی را دارد که معلوم نیست این نتیجه و همچنین نتیجه نگرفتن در لیگ برتر و جام حذفی را باید تبعات مدیریت کدام یک از مدیرعاملان سپاهان در طول ماه های گذشته دانست.

191bf70b-52b2-43b6-b078-c3bae288bc7b-cb

*خون رحمان رنگین تر از بقیه بود
پس از کنتاکت هایی که بین باشگاه سپاهان و فدراسیون فوتبال بر سر در اختیار گذاشتن یا نگذاشتن بازیکنان ملی پوش به وجود آمد، کی روش سرمربی تیم ملی ۶ بازیکن ملی پوش سپاهان را خط زد تا این بازیکنان فرصت حضور در اردوی آفریقای جنوبی را به دست نیاورند.

پس از خط زدن ملی پوشان، به یکباره خبر رسید که رحمان احمدی قصد دارد به آفریقا برود و به ملی پوشان ملحق شود؛ انتشار این خبر در شرایطی صورت گرفته که ۵ ملی پوش دیگر سپاهان ملزم به همراهی این تیم در دیدار برابر الهلال عربستان شدند اما معلوم نیست بر چه اساسی مدیران باشگاه سپاهان اجازه رفتن احمدی را صادر کرده اند.

اما آنچه مشخص است تنها گذاشتن تیم سپاهان در آستانه دیدار با الهلال به هر توجیهی که باشد برای هواداران سپاهان پذیرفته نخواهد بود و به نظر می رسد دوران همکاری این دروازه بان با تیم سپاهان پایان یافته باشد.

rahman-ahmadi

*ساکت پیشنهاد پرسپولیسی ها را نپذیرفت
روز گذشته رسانه ها از پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان به محمدرضا ساکت برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس خبر دادند.

مدیر عامل سابق باشگاه سپاهان و مدیر کنونی باشگاه فولاد ماهان البته این پیشنهاد را نپذیرفته که گویا مخالفت خانواده دلیل اصلی آن بوده است اما با این حال باید اذعان کرد که تصمیم ساکت برای قبول نکردن مدیر عاملی پرسپولیس بهترین تصمیم ممکن بوده است زیرا با شرایط فعلی تیم پرسپولیس و مسکلات آن، هر فردی که مسئولیت این باشگاه را برعهده بگیرد، ناموفق خواهد بود و در صورت مدیر عاملی ساکت، سابقه خوب وی در باشگاه سپاهان نیز تحت الشعاع قرار می گرفت.

محمدرضا ساکت

*برگزاری مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال
بعد از چند باره تعویق انتخابات هیات بسکتبال استان اصفهان، قرار است هفته آینده بالاخره این مجمع برگزار شده و تکلیف رئیس جدید آن معلوم شود.

مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال قرار بود اسفند ماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل جلسه مشحون با وزیر به تاخیر افتاد، تاریخ روزهای پایانی فروردین نیز بدون دلیل به تاخیر افتاد تا اینکه سرانجام اعلام شد روز ۱۰ اردیبهشت این مجمع برگزار می شود اما به فاصله یک روز سایت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، تاریخ مجمع را روز نهم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد.

بسکتبال

*حرکت شایسته خمینی شهری ها
در شرایطی که چند سالی است در استان اصفهان از قهرمانان ملی تجلیل نشده است، در روزهای اخیر مسئولان خمینی شهر برنامه ای را برای تجلیل از قهرمانان این شهر ترتیب دادند.

در این برنامه صرامی نماینده خمینی شهر به همراه فرماندار و تعدادی دیگر از مسئولان شهری و ورزشی خمینی شهر به منزل چهار نفر از قهرمانان این شهرستان رفته و از افتخار آفرینی های صورت گرفته توسط این ورزشکاران تقدیر کردند. در این مراسم غیبت مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز به چشم می آمد و معلوم نبود از وی برای حضور در این مراسم دعوت نشده بود یا وی تمایلی برای شرکت در این برنامه نداشته بود.

امیدواریم حالا که اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برنامه ای برای تقدیر از ورزشکان مدال آور در میادین بین المللی ندارد، حداقل ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان مشابه برنامه خمینی شهری ها را در دستور کار داشته باشند.

motaghian1

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.