سرویس: غیر تولیدی 12:12 - پنجشنبه 29 شهریور 1397

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

جنگ اقتصادی دشمن نشان از اقتدار ما دارد

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ اقتصادی که قدرت‌های جهان علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداخته‌اند نشان از اقتدار ما دارد، باید امنیت کشور را حفظ کنیم و از این گردنه و دوران سخت و پر‌التهاب که مقارن با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است عبور کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، زهرا سعیدی در مراسم تاسوعای حسینی در جمع مردم روستای نکوآباد دیزیچه اظهار داشت: امیدوارم عزاداری همه شما مورد قبول درگاه الهی قرار گرفته باشد و خداوند به همه ما توفیق دهد بتوانیم سربازان خوبی برای ائمه اطهار باشیم.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: جنگ اقتصادی که قدرت‌های جهان علیه جمهوری اسلامی ایران راه انداخته‌اند نشان از اقتدار ما دارد و باید امنیت کشور را حفظ کنیم و از این گردنه و دوران سخت و پر‌التهاب که مقارن با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است عبور کنیم.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: منابع انسانی و مالی خوبی داریم اما به دلیل عدم مدیریت صحیح به جایی رسیده‌ایم؛ امیدواریم با اخلال‌گران اقتصادی به صورت جدی برخورد شود، ما میراث‌دار برخی اشتباهات در چند دهه گذشته هستیم.

سعیدی در پایان گفت: فکر می‌کنم خداوند ما را بیشتر دوست داشته است که در این دوران سخت گردنبند خادمی مردم در مجلس شورای اسلامی به گردن ما است.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.