اصفهان شرق

چهارمین کاروان سلامت هلال احمر اصفهان به منطقه حصه شمالی اعزام شد

کدخبر: 175527
1397/06/29 در ساعت 10:10

به گزارش اصفهان شرق،و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، شهریار انصاری طادی اظهار کرد: همزمان با دهه اول محرم و در آستانه عاشورای حسینی به همت داوطلبان هلال احمر شهرستان اصفهان و با همکاری بسیج ناحیه امام صادق (ع) کاروان سلامت متشکل از  پزشکان عمومی و تخصصی، سلامت یاران، کارشناسان بینایی‌سنجی ، توانبخشی و سایر داوطلبان این جمعیت به منطقه کم برخوردار حصه شمالی اعزام شد.

وی با اشاره به این که  جمعاً هزار و 505 نفر از ساکنان منطقه از خدمات رایگان پزشکی، سلامت و مشاوره‌ای این کاروان بهره‌مند شدند، تصریح کرد: 370 نفر توسط پزشکان عمومی و تخصصی ویزیت رایگان شده و  125 نفر نیز از خدمات بهداشت دهان و دندان  استفاده کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان به خدمات ارائه شده به 230 نفر از مراجعه کنندگان توسط کارشناسان بینایی‌سنجی و ارتوپدی و توانبخشی اشاره کرد و افزود: همچنین در قالب این کاروان سلامت، تست قند و کنترل فشار خون به تعداد 200 نفر، مشاوره خانواده و تحصیلی به تعداد 80 نفر و غربالگری بیماری‌های شایع زنان به تعداد 250 نفر صورت گرفت.

وی با بیان این که 150 بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد، اضافه کرد:  150 نفر از کارگاه آموزشی امداد و کمک‌های اولیه و 100 نفر از کارگاه آموزشی پرورش قارچ و تغذیه سالم استفاده کردند.

انصاری طادی در پایان خاطرنشان کرد: توزیع 470 بسته حمایتی شامل لباس، کفش، اسباب بازی و … بین خانواده‌های نیازمند از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان بوده است.

گفتنی است در حاشیه این کاروان سلامت و نیکوکاری، دیدار و تجلیل از 2 خانواده شهید این منطقه با حضور مسؤولان هلال احمر استان و شهرستان اصفهان و معتمدان محلی صورت گرفت.

انتهای پیام/