سرویس: غیر تولیدی 10:10 - پنجشنبه 29 شهریور 1397

در آستانه عاشورای حسینی

چهارمین کاروان سلامت هلال احمر اصفهان به منطقه حصه شمالی اعزام شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان گفت: همزمان با دهه اول محرم و در آستانه عاشورای حسینی به همت داوطلبان هلال احمر شهرستان اصفهان و با همکاری بسیج ناحیه امام صادق (ع) کاروان سلامت متشکل از پزشکان عمومی و تخصصی، سلامت یاران، کارشناسان بینایی‌سنجی ، توانبخشی و سایر داوطلبان این جمعیت به منطقه کم برخوردار حصه شمالی اعزام شد.

به گزارش اصفهان شرق،و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، شهریار انصاری طادی اظهار کرد: همزمان با دهه اول محرم و در آستانه عاشورای حسینی به همت داوطلبان هلال احمر شهرستان اصفهان و با همکاری بسیج ناحیه امام صادق (ع) کاروان سلامت متشکل از  پزشکان عمومی و تخصصی، سلامت یاران، کارشناسان بینایی‌سنجی ، توانبخشی و سایر داوطلبان این جمعیت به منطقه کم برخوردار حصه شمالی اعزام شد.

وی با اشاره به این که  جمعاً هزار و 505 نفر از ساکنان منطقه از خدمات رایگان پزشکی، سلامت و مشاوره‌ای این کاروان بهره‌مند شدند، تصریح کرد: 370 نفر توسط پزشکان عمومی و تخصصی ویزیت رایگان شده و  125 نفر نیز از خدمات بهداشت دهان و دندان  استفاده کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان به خدمات ارائه شده به 230 نفر از مراجعه کنندگان توسط کارشناسان بینایی‌سنجی و ارتوپدی و توانبخشی اشاره کرد و افزود: همچنین در قالب این کاروان سلامت، تست قند و کنترل فشار خون به تعداد 200 نفر، مشاوره خانواده و تحصیلی به تعداد 80 نفر و غربالگری بیماری‌های شایع زنان به تعداد 250 نفر صورت گرفت.

وی با بیان این که 150 بسته لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع شد، اضافه کرد:  150 نفر از کارگاه آموزشی امداد و کمک‌های اولیه و 100 نفر از کارگاه آموزشی پرورش قارچ و تغذیه سالم استفاده کردند.

انصاری طادی در پایان خاطرنشان کرد: توزیع 470 بسته حمایتی شامل لباس، کفش، اسباب بازی و … بین خانواده‌های نیازمند از دیگر خدمات ارائه شده در این کاروان بوده است.

گفتنی است در حاشیه این کاروان سلامت و نیکوکاری، دیدار و تجلیل از 2 خانواده شهید این منطقه با حضور مسؤولان هلال احمر استان و شهرستان اصفهان و معتمدان محلی صورت گرفت.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.