سرویس: غیر تولیدی 11:15 - سه شنبه 27 شهریور 1397

توسط دانشجویان بسیجی علوم پزشکی اصفهان

طرح «پله‌پله تا ملاقات خدا» با محوریت دیدار با محرومان اجرا شد

دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طرحی را با محوریت دیدار با خانواده‌های کم‌بضاعت و محروم و اهدای بسته غذایی به آن‌ها اجرا کردند.

به گزارش اصفهان شرق،  همزمان با ایام مذهبی سال همچون ماه‌های رمضان و محرم گروهی از مردم کشورمان بیشتر از گذشته به یاد فقرا و محرومان شهر‌های خود هستند و کمک‌های خود را به آن‌ها اعطا می‌کنند.

محرم امسال نیز دانشجویان بسیجی دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در اقدامی تحسین‌بر‌انگیز طرح پله پله تا ملاقات خدا را با محوریت دیدار خانه به خانه با محرومان اصفهان را اجرا کردند.

در این فعالیت داوطلبانه عده‌ای از دانشجویان پزشکی با ارسال فراخوان سایر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را به این طرح دعوت کردند تا طی 3 روز از خانه محرومان چند روستای حوالی اصفهان دیدار و بسته‌های فرهنگی و غذایی را به دست آن‌ها برسانند.

بر همین اساس حدود 60 دانشجوی بسیجی خواهر و برادر در روز‌های 24، 25 و 26 شهریور‌ماه به صورت خودجوش در روستا‌های قارنه، نسیان و گنج‌آباد و همچنین منطقه حصه اصفهان حضور پیدا کردند و ضمن دیدار خانه به خانه و گفت‌و‌گوی صمیمی با اهالی محروم این مناطق از مشکلات آن‌ها با خبر شدند.

طی برگزاری 3 روزه این طرح نزدیک به 50 خانوار مورد معاینه اولیه پزشکی قرار گرفتند و به هر خانواده یک بسته غذایی شامل یک عدد مرغ، یک کیلوگرم عدس، 5 کیلوگرم برنج، یک عدد روغن، یک عدد رب و یک بسته ماکارونی اهدا شد؛ همچنین به کودکان این خانواده‌ها بسته فرهنگی که شامل لوازم‌التحریر و یک سربند بود، داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.