سرویس: اخبار شهرستان 08:11 - سه شنبه 27 شهریور 1397

سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس:

مردم باید در جریان کامل عملکرد نماینده مجلس قرار گیرند/ طرح شفاف‌سازی فعالیت نمایندگان را امضاء کردم

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: طرح شفاف‌سازی فعالیت نمایندگان را امضاء کردم زیرا معتقدم مردم باید فعالیت و عملکرد نماینده مجلس را به خوبی رصد کنند.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفتگو با اصفهان شرق با با اشاره به اینکه باید با مردم شفاف باشیم، اظهار کرد: مسائل باید به صورت شفاف به مردم اعلام شود و در جریان قرار گرفتن مردم از فعالیت نمایندگان مجلس؛ نمونه ای از شفاف‌سازی خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: بنده از امضاکنندگان طرح شفاف‌سازی فعالیت نمایندگان در مجلس بودم و هیچ ترسی ندارم که مردم بدانند در مجلس چه عملکردی دارم زیرا معتقدم برای مردم باید زمینه رصد فعالیت نماینده ای که به مجلس فرستاده اند فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه آگاهی از فعالیت نماینده، مردم را امیدوار می کند، گفت: اینکه نماینده در مجلس به چه طرح و لایحه ای رای می دهد و یا چرا و بر چه اساسی رای داده است، نکته مهمی است که باید مردم نیز در جریانش قرار گیرند و در مقابل نیز نماینده بداند زیر ذره بین مردم است.

حجت الاسلام سالک تصریح کرد: این حق مردم است که در این زمینه آگاهی کامل داشته باشند که نماینده منتخب خود در رأی به برنامه‌ها، بودجه سالانه کشور، استیضاح و رأی اعتماد یا عدم اعتماد به وزیران، سؤال و موارد دیگر چه رأی و موضعی داشته‌ است.

وی خاطرنشان کرد: شفاف‌سازی آرا باید به سرعت شکل بگیرد و نماینده نباید واهمه ای از این مورد داشته باشد که مردم از عملکردش به صورت کامل اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.