سرویس: اجتماعی 07:35 - دوشنبه 26 شهریور 1397

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج خبر داد:

تولید یادمان‌های دفاع مقدس در قالب تصاویر و ویدئوهای 360 درجه

معین گفت: آئین رونمایی از مجموعه یادمان عشق در سومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از یادگاران هشت سال حماسه دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.

به گزارش اصفهان شرق، مسلم معین رئیس سازمان فضای مجازی بسیج در گفت و گویی؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به همت مرکز تولید و نشر دیجیتال انقلاب اسلامی قرارگاه فضای مجازی بسیج و برای نخستین بار یادمان‌های دفاع مقدس با بهره گیری از فنآوری واقعیت مجازی و در قالب تصاویر و ویدئوهای 360 درجه تولید و در هفته دفاع مقدس تحت عنوان مجموعه یادمان عشق رونمایی خواهد شد.

وی افزود: این مجموعه شامل 21 تصویر 360 درجه از شش یادمان شلمچه ، طلائیه ، علقمه ، هویزه ، معراج شهدای اهواز و یادمان شهید باقری، 4 آیتم ویدئوی 360 درجه از یادمان شهدای علقمه در منطقه عملیاتی کربلای 4 و محل عروج شهدای غواص و 3 آیتم ویدئوی 360 درجه از یادمان شهدای فکه و محل شهادت شهید سرافراز اسلام شهید سرلشگر حسن باقری است.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج ادامه داد: 3 آیتم ویدئوی 360 درجه از یادمان شهدای هویزه و مزار شهید علم الهدی و شهدای دانشجو، 4 آیتم 360 درجه از یادمان شهدای شلمچه مشهور ترین یادمان دفاع مقدس و قدمگاه امام رضا علیه السلام در سرزمین نور، 3 آیتم ویدئوی 360 درجه از معراج شهدای طلائیه و ویدئوی 360 درجه از معراج شهدای اهواز و از درون ضریح این مکان مقدس از دیگر ویدئوهای تولید شده در این مجموعه است.

معین گفت: این مجموعه با هدف انتقال پیام با بهره برداری از ابزار و فن آوری های نو و ذوق و هنر بسیجیان خلاق و انقلابی تولید و آماده انتشار بر بستر فضای مجازی است.

وی گفت: آئین رونمایی از مجموعه یادمان عشق در سومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از یادگاران هشت سال حماسه دفاع مقدس و خانواده معظم شهدای مدافع حرم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.