سرویس: تولیدی 00:28 - دوشنبه 26 شهریور 1397

سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس:

سپاه و بسیج منبع تولید قدرت در عرصه مبارزات است/ «رزمایش خدمت بسیجیان» اعتماد مردم نسبت به ماهیت حکومت را بالا بُرد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: خدمات بسیجیان در رزمایش خدمت، اعتماد مردم نسبت به ماهیت حکومت را بیش از گذشته بالا بُرد.

حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفتگو با اصفهان شرق، با اشاره به اینکه یکی از ارکان قدرت حاکمیت ایران و حکومت اسلامی، وجود سپاه و بسیج است، اظهار کرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین منبع تولید قدرت در عرصه مبارزات است و برگزاری مانورها و رزمایش های انجام شده در این سازمان دربردارنده چندین پیام مهم است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: این پیام ها می تواند آثار داخلی و خارجی زیادی را داشته باشد که از جمله می توان به اقتدار ملت ایران و تجلی آن در سپاه را نام برد.

وی گفت: هر چه تقویت بنیه های اقتدار توسط دولت و مجلس مورد توجه قرار گیرد، اثر حفظ امنیت ملی را بیشتر تضمین کرده ایم.

حجت الاسلام سالک با اشاره به اینکه اقتدار در چند بخش مورد نظر است، تصریح کرد: اقتدار نظامی، مسلح شدن به سلاح روز است و بخش دیگر آن حمایتی است که باید از وحدت ملت حول محور ولایت داشته باشیم.

وی تاکید کرد: مانور بسیجیان و رزمایش اخیر آنها با نام «اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)»؛ پاسخ دندان شکنانه بسیج به جریانات مخالف ولایت و اپوزیسیون های خارج کشور بود که پیام اقتدار و عزت ملت ایران را به نمایش گذاشت.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه ملت باید آمادگی کامل برای مقابله با دشمنان در هر زمان را کسب کنند، اذعان کرد: همه ما باید با شرکت در این گونه رزمایش ها، نقاط قوت و ضعف خودمان را بشناسیم تا اگر روزی فرماندهی کل قوا اعلام آمادگی کردند، بتوانیم با رفع کامل نقاط ضعف، میزان آمادگی در حضور مقتدرانه به صحنه های انقلاب را داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه انسجام درون تشکیلاتی از دیگر پیام برگزاری رزمایش های بسیج و سپاه است، خاطرنشان کرد: فراخوان ها پیام انسجام درون تشکیلاتی بین پایگاه های بسیج و سپاه است و هر چه این ارتباط و انسجام برخوردار از تعریف منطقی و علمی باشد؛ می توان در مقابل دشمنان داخل و خارج محکم تر حضور یافت به همین دلیل تاکید ما بر تعریف منطقی و ارتباط قوی درون تشکیلاتی بین سپاه و بسیج است.

حجت الاسلام سالک گفت: قدرت فرماندهی در رزمایش ها و فرمانبرداری از ناحیه بسیج باید به میزان صد در صد باشد زیرا فرمانده بر اساس نقشه راه و مبانی اصلی حرکت می کند و این فرمانبرداری به نفع تشکیلات و کشور است.

وی ادامه داد: مردم کشور که تماشاگر خدمات بسیجیان در رزمایش هایی به این سبک هستند، نسبت به آینده امیدوارتر و امنیت کشور را تضمین شده می بینند و در مقابل آن، دشمنان هر لحظه، کشور ایران را در ابعاد نظامی، سیاسی و اقتصادی قدرتمند می دانند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه مردم کشور با مشاهده خدمات بسیجیان در عرصه های فرهنگی، ساخت و ساز و درمانی، نسبت به ماهیت حکومت بیش از گذشته اعتماد پیدا می کنند، تصریح کرد: مردم علی رغم تولیدات خلاف واقع دشمنان در فضای مجازی، می بینند که بسیجیان استوار به خدمت هستند و این خدمات در روستاها و مراکز مرزی بیشتر حس می شود.

وی افزود: دولت و مجلس باید حمایت خود از اقدامات بسیج و سپاه را بیشتر کنند زیرا خدمات بسیجیان برای مردم و در حمایت از نظام و ولایت است.

انتهای پیام/

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.