اصفهان شرق

آمادگی ورزنه برای پذیرایی از کاروان پیاده زائران کربلا/ تصاویر

کدخبر: 175254
1397/06/24 در ساعت 14:27

به گزارش اصفهان شرق، جلسه گرامی داشت هفته دفاع مقدس و مراسم استقال از کاروان پیاده انصار الحسین (ع) به ریاست صادقی بخشدار بن رود و با حضور جمعی از مسئولان ادارات در محل سالن اجتماعات بخشداری بن رود تشکیل شد.

*همت همه مسئولان برای مراسم

احمد صادقي ضمن عرض خیر مقدم به حضار در جلسه و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و همچنین تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی در خصوص دستور کار جلسه مطالبی بیان کرد.

حجت الاسلام احمد کریمی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش با بیان همزمانی مراسم سوگواری سرور و سالارشهیدان امام حسین(ع) و هفته دفاع مقدس خواهان همکاری همگان در برگزاری باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس که در سطح بخش اجرا می گردد و همچنین مراسم استقبال از کاروان پیاده زائرین کربلا شد.

*برنامه ریزی برای هفته دفاع مقدس

نصب پرچم و پلاکارد و ارسال پیامک مرتبط با مناسبت های هفته دفاع مقدس توسط ادارات سطح بخش، برپایی ایستگاه صلواتی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج سطح بخش در طول هفته دفاع مقدس، مراسم غبار روبی گلزار شهدا در مورخ 05/07/1397 در سطح بخش با حضور مسئولین ادارات همزمان با سراسر کشور، برگزاری نشست های بصیرتی به مناسبت این هفته در سطح پایگاه های بسیج بخش از مصوبات هفته دفاع مقدس در این جلسه بود.

همچنین برگزاری یادوآره شهدای روستاهای ابوالخیر و قورتان و کفران در هفته دفاع مقدس، دیدار از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در طول هفته دفاع مقدس، اکران فیلم سینمایی در طول هفته دفاع مقدس در حسینیه ها و تکایا توسط حوزه مقاومت بسیج، حضور پرشور بسیجیان در نماز جمعه مورخ 30/06/1397 و 06/07/1397به مناسبت هفته دفاع مقدس و اجرای برنامه های مربوط به حوزه بسیج دانش آموزی با هماهنگی اداره آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج، نیز تصویب شد.

* مراسم استقبال از کاروان پیاده

با توجه به برنامه حضور زائرین پیاده انصار الحسین (ع) در ساعت 17 روز شنبه مورخ 24/06/1397  استقبال کنندگان رأس ساعت در محل فلکه ورودی امام رضا(ع)حضور یابند.

علاوه بر اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، روحانیت معزز، شهرداری ورزنه و دهیاری ها و حوزه مقاومت بسیج از طریق ارسال پیامک نسبت به اطلاع رسانی برای استقبال از کاروان زائرین پیاده اقدام کنند.

یک دستگاه آمبولانس توسط مرکز بهداشت شماره یک ورزنه در مسیر حضور داشته باشد، همچنین نیروی انتظامی و پلیس راهور نظم و امنیت مسیر زائرین از قبل از فلکه امام رضا (ع) تا مسجد صاحب الزمان(عج) را به عهده داشته باشند.

حضور فعال اعضای بسیج و همکاری با نیرو انتظامی و پلیس راهور در برقراری نظم و امنیت مسیر راهپیمایی زائرین، برپایی ایستگاه صلواتی از طریق یگان تکاوری و با همکاری سایر ادارات مسیر راهپیمایی، آمادگی شهرداری شهر ورزنه در خصوص مراسم استقبال کاروان با تهیه شاخه گل، نصب بنر و پلاکارد،نظافت مسیر و… حضور فعال نیروهای هلال احمر و استقرار ماشین آتش نشانی در مسیر راهپیمایی کاروان، از دیگر تصمیمات گرفته شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/