سرویس: غیر تولیدی 13:39 - شنبه 24 شهریور 1397

مسابقات کشوری تیراندازی با کمان

اصفهانی‌ها خوش درخشیدند/ کاپ فنی به ایمانیان رسید

مسابقات کشوری تیراندازی با کمان در بخش‌های ریکرو، کامپوند و سنتی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش اصفهان شرق، نخستین دوره مسابقات تیراندازی با کمان آزاد مردان و زنان روز گذشته با حضور 120 ورزشکار از 21 استان در شهر دلیجان برگزار شد و در‌ پایان نفرات برتر معرفی شدند.

در رده بزرگسالان و بخش ریکرو بانوان سمیه رحیمی از اصفهان به عنوان سوم رسید، در آقایان نیز سعید پناهی و شهاب طاهری از اصفهان به ترتیب اول و سوم شدند؛ همچنین در بخش کامپوند علی عبودیت، امید طاهری و مجید کیانی‌نژاد هر سه از اصفهان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و در بانوان نرگس اسحاقیان از اصفهان عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

همچنین در رده سنی زیر 18 سال و بخش ریکرو آقایان ارشک فاضل و جواد معتمدی از اصفهان به ترتیب اول و سوم شدند، زهرا شیخی دیگر تیرانداز اصفهانی نیز در بانوان دوم شد؛ در بخش کامپوند رده سنی زیر 18 سال اما اصفهانی‌ها موفق به کسب عنوانی نشدند.

مسابقات رنکینگ کشوری کمان سنتی نیز با حضور 80 کماندار از 14 استان و به میزبانی شهرستان گرگان برگزار شد.

این رقابت‌ها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در پایان 5 عنوان برتر به اصفهانی‌ها رسید؛ کاپ فنی این مسابقات نیز به پویا ایمانیان از اصفهان رسید.

بر همین اساس ورزشکاران اصفهانی از جمله رضا مهدی در رده نونهالان مقام دوم، صبا مشکاتی در رده نوجوانان مقام سوم، پویا ایمانیان در رده نوجوانان مقام نخست، مینا تشیعی در رده جوانان مقام دوم و محمد‌حسن مرجانی در رده جوانان مقام دوم را کسب کردند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.