سرویس: اخبار شهرستان 15:00 - جمعه 23 شهریور 1397

امام جمعه شهر اژیه:

مسئولان باید با اقدام جهادی وارد میدان عمل شوند

امام جمعه شهر اژیه گفت: مسئولان و دولتی ها باید با اقدام جهادی وارد میدان عمل شوند و به رفاه مردم توجه داشته باشند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم به گفتار اباعبدالله الحسین(ع) در لحظه خروج از مدینه اشاره و اظهار کرد: امام فرمودند: خروج برای اصلاح در امت جدم رسول الله و امر به معروف و نهی ازمنکر و تحقق سیره و روش پیامبر اسلام و حضرت علی(ع) است و مومنان باید این جملات را در راس کار خود قرار دهند.

امام جمعه شهر اژیه با بیان اهمیت برپایی مجلس عزاداری برای امام حسین(ع) افزود: با وجود تمامی مشکلات اقتصادی و هجمه تبلیغاتی دشمنان اسلام و تفرقه افکنی یزیدیان زمان؛ هر روز بر شکوه مجالس امام حسین(ع) افزوده می شود.

وی گفت: اعمال ناشایست در بصره و حمله به کنسولگری ایران به رهبری آمریکا و عربستان در آستانه ماه محرم الحرام که مطمئنا یکی از نقشه های شوم دشمنان اسلام است؛ به شدت محکوم می شود.

حجت الاسلام حجتی فرد با اشاره به قیام امام حسین(ع) در برابر دشمنان تصریح کرد: نتیجه و حاصل قیام خونین حضرت اباعبدالله در برخورد بادشمنان اسلام و ظلم ستیزی فرزندان ایران و سربازان گمنام امام زمان در برخورد با کفار تروریست در اقلیم کردستان عراق و هر نقطه از جهان به همگان ثابت شده است.

وی اذعان کرد: مبارزه با داعش وحفظ تمامیت ارضی کشور سوریه از طریق دیپلماسی سه کشور روسیه وترکیه و جمهوری اسلامی ایران، باید مد نظر مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه شهر اژیه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: کارها باید جهادی انجام شود و باید باتوکل به خدا و توسل به چهارده معصوم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در کارهای جهادی باید به نیروهای داخلی تکیه کرد و نباید دلخوشی به دشمنان و لبخند روباه صفتان وجود داشته باشد.

حجت الاسلام حجتی فرد گفت: مهمترین هدف باید رفاه حال مردم و بهبود اوضاع معیشتی مردم ومبارزه با مفسدین اقتصادی باشد ودراین مورد هیچ ارفاق واغماضی نباید صورت گیرد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.