سرویس: اخبار شهرستان 20:50 - چهارشنبه 21 شهریور 1397

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)؛

بسیج با تمام توان آماده کمک به دولت است/ مردم پای نظام ایستاده اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: بسیج نشان داد که به فرموده رهبر معظم انقلاب، بن بست در اقتصاد کشور نداریم و باید همه کمک کنند که مشکلات داخل کشور حل شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ حسن عجمی امروز در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) شرق شهرستان اصفهان، با بیان اهداف رزمایش اظهار کرد: بسیجیان با حضور با اقتدار خود اعلام کردند که بسیج آمادگی این را دارد که به نظام و دولت با تمام توان و ظرفیت بزرگ خود کمک حال نظام و دولت و انقلاب باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) افزود: بسیج نشان داد که به فرموده رهبر معظم انقلاب، بن بست در اقتصاد کشور نداریم و باید همه کمک کنند که مشکلات داخل کشور حل شود.

وی با بیان اینکه دشمن از توان بسیجیان واهمه دارد، گفت: دشمن از توان جوانان کشور واهمه دارد و به این دلیل قصد دارد که جنگ اقتصادی را به عنوان حربه ای دیگر در کشور به راه اندازد تا مردم را از این طریق دچار مشکل کند ولی مگر نمی داند که این نظام 40 سال است در تحریم بوده و با این وجود مردم همیشه پای نظام و انقلابشان ایستاده اند.

سرهنگ عجمی بیان کرد: مردم بصیر و آگاه هستند و اگر اشتباهی در کشور است پای نظام و انقلاب نمی نویسند و ایستاده اند تا انقلاب به سمت و سوی پیشرفت بیشتر حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا دشمن همیشگی این نظام است و بد عهدی این استکبار جهانی به همگان ثابت شده است و از این رو ما مذاکره با آمریکا را نمی پذیریم و قطعا از دید همه ما بسیجیان و ملت بصیر ایران، هرگونه مذاکره با آمریکا منتفی است.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.