سرویس: اخبار شهرستان 20:26 - چهارشنبه 21 شهریور 1397

جانشین قرارگاه سید الشهدا(ع) اصفهان:

برخی می خواهند از قطار انقلاب پیاده شوند و دلیل انحراف خود را گردن انقلاب بیندازند/ آمریکا هر روز «ذلیل‌تر» از دیروز

جانشین قرارگاه سید الشهدا(ع) اصفهان گفت: امروز ایران در منطقه و دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد و ایران از لحاظ نظامی به پیشرفت های زیادی دست یافته که به عنوان تهدید برای استکبار جهانی به حساب می آید.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار عبدالله عرب پور امروز در رزمایش عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) شرق شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه جبهه حق و باطل همیشه در مقابل هم بوده اند، اظهار کرد: مذاکره بین شیطان و جبهه حق هیچ معنایی ندارد مگر اینکه یک طرف دست از اهدافش بردارد و به طرف مقابل متمایل شود.

جانشین قرارگاه سید الشهدا(ع) اصفهان با بیان اینکه منافقین در ردیف بدترین دشمنان، قلمداد می شوند، افزود: امام حسین(ع) به دست منافقین شهید شدند، کسانی که به زبان ادعای دوستی با پیامبر(ص) را داشته و در عمل فززند زهرا(س) را به شهادت رساندند و امروز نیز در جامعه ما برخی از انقلاب بریده و به تابعیت شیطان درآمده اند.

وی با تاکید بر اینکه فلسفه وجودی انقلاب اسلامی مبارزه با کفر و استکبار جهانی است، گفت: عده ای به جامعه القا می کنند که انقلاب از راه خودش منحرف شده است و نباید به سوریه و عراق کمک کرد و یا مشکلات را به پای نظام می گذارند ولی باید گفت که این افراد خودشان می خواهند از قطار انقلاب پیاده شوند و به این دلیل انحراف خود را به انقلاب اسلامی نسبت می دهند.

سردار عرب پور با بیان اینکه انقلاب اسلامی از اهدافش دست بردار نیست، تصریح کرد: انقلاب اسلامی حاصل کودتای نظامی ها و یا جناح سیاسی و حرکت روشنفکران نبود، بلکه انقلاب اسلامی یک انقلاب دینی است که علم آن را مرجع تقلید شیعه بلند می کند و مبلغان این انقلاب روحانیون هستند و به این دلیل دشمن در اوایل انقلاب، دست به ترور گسترده انقلابیون و روحانیت زد.

وی ادامه داد: مساجد، هیئت ها، حسینیه ها و آستان مقدس امامزادگان از مراکز پشتیبانی انقلاب اسلامی هستند؛ نه سینما و ورزشگاه که برخی دائما از آن صحبت می کنند.

جانشین قرارگاه سید الشهدا(ع) اصفهان با تاکید بر اینکه ولی فقیه به عنوان ضامنی برای جلوگیری از انحراف انقلاب در صدر نظام است، افزود: اگر ولی فقیه نبود، لغزش برخی مسئولان از همان سال های پیروزی انقلاب اسلامی تا این زمان، انقلاب را دچار انحراف می کرد ولی به درستی می بینیم که ولایت فقیه هر زمان که توطئه ای بر علیه انقلاب بود، مقتدرانه جلوی آسیب به انقلاب را گرفتند و اجازه ندادند، انقلاب اسلامی به بیراهه برود.

وی با اشاره بر اینکه واقعیت های روشن انقلاب اسلامی را به جوانان بگوییم، تصریح کرد: دشمن از انقلاب اسلامی واهمه داشت و به این دلیل از ابتدا تا کنون قصد آسیب به کشور را در سر می پروراند ولی متاسفانه عده ای برای جوانان وضعیت سال های قبل از انقلاب را گل و بلبل می خوانند و قصد دارند جوان را از انقلاب جدا کنند و این در حالی است که قبل از انقلاب بهاییت در کشور حاکمیت داشت و اسرائیلی ها همه کاره جامعه بودند و اگر انقلاب نشده بود امروز قوانین بهاییت در کشور اجرا می شد.

سردار عرب پور خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران جلوی حرکت یهودیت را گرفت وگرنه یهود قصد نفوذ بر پیکره کشور را داشت و حتی به محض پیروزی انقلاب هر توطئه ای اعم از جنگ روانی، فرهنگی و اخلاقی را بر علیه ایران به راه انداخت و به این دلیل می گوییم که فلسفه به وجود آمدن انقلاب اسلامی ایران مبارزه با کفر جهانی است.

وی با اشاره به اینکه نفوذ، خیانت و ندانم کاری ها باعث بروز مشکلات می شود، گفت: برخی در کشور این وضعیت را به وجود آورده و از طرفی به مردم می گویند به خیابان ها بریزید و در جایی دیگر از رهبری درخواست نوشیدن جام زهر و قبول مذاکره با آمریکا را می کنند ولی باید به این افراد گفت که مگر از اهداف خود دست برداشته ایم و یا آمریکا ایران را به رسمیت شناخته که این درخواست را مطرح می کنید.

جانشین قرارگاه سید الشهدا(ع) اصفهان خاطرنشان کرد: آمریکا امروز ذلیل تر از 40 سال گذشته است و مدام بدعهدی خود و درگیری با کشورهای دیگر حتی کانادا، اتحادیه اروپا، روسیه، ترکیه و چین را به اثبات رسانده است؛ پس چطور برخی حرف از مذاکره با دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی ایران را می زنند.

وی افزود: آمریکا اگر رقیبش را ضعیف دید، حملات ددمنشانه خود را قوی تر می کند و این تجربه در عراق به اثبات رسید، زیرا در ذات آمریکا رحم نیست و چطور ممکن است حامیان اصلی داعش، سر صلح با کشورهای اسلامی را داشته باشند.

سردار عرب پور ادامه داد: امروز ایران در منطقه و دنیا حرف های زیادی برای گفتن دارد و ایران از لحاظ نظامی به پیشرفت های زیادی دست یافته که به عنوان تهدید برای استکبار جهانی به حساب می آید و باید گفت که دشمن می داند که راه اندازی جنگ در منطقه به نابودی اسرائیل منتهی می شود.

وی با اشاره به اینکه حرکت انقلاب به خوبی ادامه دارد، اذعان کرد: انقلاب اسلامی راهش را به درستی می پیماید ولی برخی که خودشان قصد پیاده شدن از قطار انقلاب را دارند و حتی برخی فرزندانشان در خارج از کشور زندگی می کنند و هر روز بهانه می تراشند که چرا می گوییم مرگ بر آمریکا!

جانشین قرارگاه سید الشهدا(ع) اصفهان با تاکید بر اخلاص بسیجی های حاضر در رزمایش، تصریح کرد: بسیجی ها نشان دادند که مثل آهن آب دیده در میدان هستند و با بصیرت و هوشیاری و اطاعت از ولی فقیه زمان، انشالله مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) هستند.

انتهای پیام/

 

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.