اصفهان شرق

طرح بزرگ نذر خون از محرم تا اربعین حسینی آغاز شد/ مراکز خون گیری استان اصفهان در این ایام

کدخبر: 174976
1397/06/21 در ساعت 10:10

به گزارش اصفهان شرق، مجید زینلی با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم الحرام اظهار کرد: طرح بزرگ نذر خون با شروع ماه محرم آغاز شده و تا اربعین حسینی ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت اهداءکنندگان در روزهای تاسوعا و عاشورا اجرا می شود، افزود: در این طرح بزرگ مراکز انتقال خون میدان خواجو و عاشق اصفهان، خمینی شهر، نایین، خوانسار، گلپایگان، شهرضا و نجف آباد آماده خون گیری از داوطلبان هستند.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان ادامه داد: در این ایام مراجعه کنندگان چشمگیری از خمینی شهر برای شرکت در طرح شرکت می کنند و به همین منظور روز 23 شهریور مصادف با چهارم محرم الحرام مرکز انتقال خون این شهرستان آماده خون گیری از بانوان علاقه مند به شرکت در طرح خواهد بود.

وی تاکید کرد: در روز تاسوعای حسینی نیز پایگاه های انتقال خون خمینی شهر، جوی آباد، آدریان و شورای حل اختلاف کوشک آماده خون گیری از داوطلبان اهدای خون هستند.

زینلی با بیان اینکه مردم خمینی شهر در روز عاشورای حسینی نیز می توانند به مرکز ثابت انتقال خون این شهرستان برای شرکت در طرح نذر خون مراجعه کنند، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون اهدا کنندگان خون در استان بیش از 57 هزار و 200 واحد خون اهداء کرده اند.

انتهای پیام/صاحب نیوز