سرویس: غیر تولیدی 10:10 - سه شنبه 20 شهریور 1397

فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع):

رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در اصفهان برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در اصفهان خبر داد و گفت: پیام این رزمایش امیدآفرینی برای مردم، یأس و ناامیدی برای دشمنان و ایجاد شور و نشاط برای بسیجیان است.

به گزارش اصفهان شرق، محمد رضایی از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج در اصفهان خبر داد و اظهار کرد: هدف از برگزاری این رزمایش، نمایش اقتدار بسیجیان برای ایجاد هراس در دل دشمنان است.

وی با بیان این‌که این رزمایش موجب دلگرمی مردم شهیدپرور اصفهان است، افزود: دشمنان باید بدانند که ملت ایران همواره رهرو ولایت هستند و تحریم و تهدید نمی‌تواند در اراده پولادین آن‌ها خللی ایجاد کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان گفت: این رزمایش در 3 مرحله طراحی شده که مرحله نخست آن در ماه‌های گذشته با اجرای تمرینات تاکتیکی و تخصصی گردان‌های بیت‌المقدس انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله دوم 21 شهریور و مرحله سوم 5 آذرماه سال جاری در یکی از روزهای محرم و هفته دفاع مقدس با تجمع ده‌ها هزار نفری بسیجیان در یکی از نقاط تجمع شهر اصفهان انجام می‌شود.

رضایی اذعان داشت: زمان دقیق آغاز مرحله دوم این رزمایش صبح روز چهارشنبه 21 شهریور ماه از ساعت 7 صبح خواهد بود که این مرحله تا صبح روز پنجشنبه 22 شهریور ماه نیز ادامه می‌یابد؛ پیام این رزمایش امیدآفرینی برای مردم، یأس و ناامیدی برای دشمنان و ایجاد شور و نشاط برای بسیجیان است.

وی ادامه داد: همزمان با این رزمایش بیش از 12 گروه جهادی این ناحیه بسیج در عرصه‌های عمرانی، پزشکی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم حاشیه کلان‌شهر اصفهان حضور می‌یابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان با بیان این‌که این مرحله از رزمایش در دو بخش اردوگاهی و شهری برنامه‌ریزی شده است، یادآور شد: نیروهای بسیجی در مرحله شهری پس از حضور در گلستان شهدای اصفهان، با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.

وی تأکید کرد: در ادامه نیروها به صورت ستون‌کشی از گلستان شهدا تا خیابان چهارباغ پیاده‌روی کرده و در این محل اقدام به برگزاری عزاداری و اقامه نماز مغرب و عشاء خواهند کرد؛ این ستون کشی یادآور اعزام‌های نیروهای بسیج در دوران دفاع مقدس و زنده کردن حال و هوای خاطرات آن دوران در آستانه هفته دفاع مقدس است.

رضایی بیان داشت: در بخش دوم این مرحله از رزمایش، نیروها برای انجام تمرینات تاکتیکی به منطقه عمومی اردوگاه قدس علویجه اعزام خواهند شد؛ در این حضور که در راستای آمادگی، حفظ و انسجام نیروهای گردان‌های بیت‌المقدس انجام می‌شود، تنها بخش کوچکی از توان بسیج به نمایش در می‌آید.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی آموزشی برنامه کلاس‌های سبک زندگی، مهارت‌های زندگی و تربیتی و اخلاقی در مناطق محروم خواهند داشت و گروه‌های فرهنگی متشکل از متخصصان آسیب‌های اجتماعی در 5 منطقه مبتلابه آسیب‌های اجتماعی حضور خواهند یافت و در حوزه‌های اجتماعی از جمله پیشگیری از اعتیاد و طلاق، برنامه‌های ویژه‌ای خواهند داشت.

فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع)اصفهان با بیان این‌که اولویت اول بسیج خدمت‌رسانی به مردم است، ابراز داشت: گروه‌های عمرانی تعمیر 9 باب واحد مسکونی را با همکاری کمیته امداد در دستور کار داشته و 3 تیم پزشکی متشکل از پزشکان متخصص در 4 منطقه محروم به ویزیت بیماران خواهند پرداخت.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.