سرویس: غیر تولیدی 09:15 - سه شنبه 20 شهریور 1397

رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان خبر داد؛

همایش بزرگ ۳۰ هزار نفری «شیرخوارگان حسینی» برگزار می‌شود

رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان گفت: همایش بزرگ ۳۰ هزار نفری «شیرخوارگان حسینی» همزمان با بیش از ۵ هزار نقطه در جهان در میدان امام اصفهان در اولین روز جمعه ماه محرم برگزار می شود.

به گزارش اصفهان شرق، محمد نادرالاصل از برگزاری همایش بزرگ «شیرخوارگان حسینی» امسال با رویکرد و برنامه ریزی متفاوت نسبت به سال های گذشته خبر داد.

وی با بیان اینکه این همایش بزرگ امسال برای اولین بار در میدان امام (ره) در اولین روز جمعه محرم الحرام 1440 برگزار خواهد شد، گفت: طبق پیش بینی و برنامه ریزی صورت گرفته این همایش با حضور 30 هزار نفر از عاشقان اهل بیت و شهدای کربلا در اولین روز جمعه برابر با 4 محرم و مصادف با 23 شهریورماه برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان اصفهان عنوان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی اصفهان هم‌زمان با سراسر کشور و برای شانزدهمین سال در سطح پنج قاره و با بیش از پنج هزار و 300 جلسه در ایران و ۴۱ کشور جهان با حضور مادران و خردسالان ساعت 8.30 دقیقه صبح روز جمعه هفته جاری برگزار می شود.

وی تاکید کرد: سخنران این همایش بزرگ آیت الله سیدابوالحسن مهدوی عضو خبرگان رهبری خواهد بود، همچنین مداحان مختلف اهل بیت نیز با نوای گرم خود مدیحه سرایی خواهند کرد.

نادرالاصل  ادامه داد: امسال سعی شده است که به تعداد نوزادان حاضر در میدان امام لباس های متبرک از آستان مقدس رضوی تهیه و از سوی هیئت رزمندگان اسلام اهدا شود، همچنین قرائت نذرنامه از سوی مادران حاضر در همایش و بیعت با امام زمان (عج) برنامه بعدی این همایش است.

نادرالاصل تصریح کرد: در حال حضر همه عاشقان عترت و اهل بیت در ماه محرم مجدانه و جهادی در حال تلاش برای برگزاری مجالس  وعظ و نوحه به بهترین شکل ممکن هستند، در همین راستا هیئت رزمندگان اسلام با 30 مجموعه ذیل خود در سطح استان نیز در این مسیر گام هایی برداشته است.

انتهای پیام/صاحب نیوز

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.