سرویس: اخبار شهرستان 14:02 - شنبه 17 شهریور 1397

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) خبر داد:

برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص) با حضور ۲۲ گروه جهادی و سه گردان بیت المقدس در شرق اصفهان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) گفت: رزمایش خدمت رسانی و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول الله(ص) در شرق اصفهان با حضور 22 گروه جهادی فعال خواهر و برادر در حال برگزاری است.

به گزارش اصفهان شرق، سرهنگ حسن عجمی در جمع فرماندهان حوزه های بسیج تابعه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) و همچنین گردان های بیت المقدس و جهادی شرق اصفهان، با اشاره به اهداف رزمایش خدمت رسانی اظهار کرد: این رزمایش به منظور نمایش اقتدار بسیجیان و حفظ و انسجام و آمادگی نیروها همزمان با سراسر کشور در منطقه شرق اصفهان در حال برگزاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) افزود: حضور بسیجیان در صحنه های مختلف خدمت رسانی و محرومیت زدایی، دشمنان قسم خورده نظام را بیش از پیش مایوس کرده و در مقابل نشاط و امید را در بین آحاد جامعه به وجود می آورد.

وی با تاکید بر حضور همه جانبه در این رزمایش، گفت: حفظ و انسجام گردان ها و گروه های جهادی به منظور تحقق بخشیدن به منویات رهبر معظم انقلاب اجرا می شود و در این خصوص حرکت در اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم به نوعی حضور آگاه و بصیرانه در جنگ اقتصادی دشمن قلمداد می شود.

سرهنگ عجمی تصریح کرد: گروه های جهادی در این رزمایش نیز خدمات رسانی به عرصه های محروم، بازسازی خانه های نیازمندان، خدمات مشاوره ای و پزشکی نیز در حاشیه شهر را در راستای محرومیت زدایی انجام می دهند.

وی حضور جهادگران بسیجی را به عنوان بخشی از رزمایش خدمت رسانی عنوان کرد و افزود: مرحله دوم این رزمایش که در آینده و مکان از قبل تعیین شده برگزار می شود، حضور همه جانبه گروه های جهادی به صورت نمایش اقتدار جمعی خواهد بود که در تجمع عاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول الله و همزمان با سراسر کشور به اجرا گذاشته می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) با توجه به اینکه اردوهای جهادی در شرق اصفهان با قوت دنبال می شود، اذعان کرد: بحث فرهنگی، علمی، آموزشی، معیشتی، کشاورزی، بهسازی معابر، مرمت و بازسازی و همچنین تکمیل منازل محروم از دیگر فعالیت های اردوهای جهادی شرق اصفهان تابعه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) است.

سرهنگ عجمی از آمادگی کامل ۲۲ گروه جهادی شامل هشت گروه خواهر و ۱۴ گروه برادر برای شرکت در خدمت رسانی رزمایش و حضور سه گردان بیت المقدس در نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) شرق اصفهان خبر داد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه خدمت رسانی به مردم شرق اصفهان انجام شده است، تاکید کرد: تکمیل بیش از 6 خانه محروم، ساخت خانه عالم، نقاشی و مرمت بیش از 70 مدرسه در شرق اصفهان، پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی ناحیه بسیج، تهیه 80 بسته آموزشی برای دانش آموزان، توزیع و تهیه بسته معیشتی برای خانواده های نیازمند و ساخت حمام، سرویس بهداشتی و کمک به بهسازی مسجد از جمله اقدامات بسیج سازندگی در سطح اردوهای جهادی شرق اصفهان بود که در سال های 96 و 97 تحقق یافت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) با اشاره به دیگر اهداف رزمایش، خاطرنشان کرد: هدف رزمایش بالا بردن روحیه مردم در خدمت رسانی است و قطع به یقین با پشتکاری که از بسیجیان انتظار می رود، به خوبی طی سال های آینده نیز انجام می شود.

انتهای پیام/

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.