سرویس: غیر تولیدی 08:10 - شنبه 17 شهریور 1397

در اختتامیه سومین جشنواره زاینده‌رود مطرح شد؛

جشنواره زاینده‌رود مطالبه ۳ ساله ورزشکاران برای پر‌آب شدن زاینده‌رود است

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: سومین جشنواره زاینده‌رود بدون مشکلی برگزار شد و امیدواریم این جشنواره بیشتر از یک بار در سال برگزار شود.

به گزارش اصفهان شرق، حمید‌رضا غزنوی شامگاه جمعه در اختتامیه سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود اظهار کرد: جشنواره زاینده‌رود یک مطالبه 3 ساله ورزشکاران هیأت انجمن‌های ورزشی برای آب زاینده‌رود است و امیدواریم روزی برسد که شاهد زاینده‌رود پر‌آب باشیم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر 18 کمیته ورزشی در هیأت انجمن‌های ورزشی داریم که بیش از 130 رشته زیر‌مجموعه آن‌ها است که تقریبا همه رشته‌ها در اصفهان در حال فعالیت هستند.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان افزود: در جت‌اسکی مقام دوم و سوم کشوری را کسب کرده‌ایم و علی‌رغم این‌که امکانات ضعیفی در اصفهان داریم اما شایستگی داریم با تمام شرایط سخت ورزشکاران و قهرمانان خوبی به جامعه معرفی کنیم.

غزنوی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: در این جشنواره بالن‌سواری برای اولین بار در اصفهان انجام شد تا مردم از آن استفاده کنند؛ امیدواریم جشنواره زاینده‌رود بیشتر از یک مرتبه در سال برگزار شود و اگر شرایط فراهم شود این جشنواره را به صورت کمیته‌ای در طول سال برگزار می‌کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از مشکلات اصلی ما زمان‌بر بودن اخذ مجوز‌ها است، این جشنواره 3 سال است برگزار می‌شود و مشکلی نیز به وجود نیامده است و امیدواریم فصل زمستان جشنواره بالن‌ها را در اصفهان برگزار کنیم.

رئیس هیأت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در پایان یاد‌آور شد: اگر مشکل زمین چمن برطرف شود ورزشکاران سافت‌بال شرایط خوبی خواهند داشت، 730 ورزشکار در این رشته فعالیت می‌کنند و این مطالبه را دارند.

به گزارش قارس، در پایان این مراسم از ورزشکاران مدال‌آور و قهرمانان جهانی و ملی هیأت انجمن‌های ورزشی و همچنین مسؤولان کمیته‌های ورزشی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.