سرویس: اخبار شهرستان 14:11 - جمعه 16 شهریور 1397

امام جمعه اژیه:

تشبیه نظام به شجره طیبه مثمر از سوی رهبری عالی بود/

امام جمعه شهر اژیه: علاج کشور خالی کردن پشت دولت و ابراز برائت از دستگاه های مسئول نیست؛ بلکه راه علاج ایجاد رابطه سالم بین افکار عمومی و دستگاه های مسئول و همچنین سخن گفتن و انتقاد کردن منصفانه است.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام و المسلمین امیر حجتی فرد در خطبه های پیش از نماز جمعه شهر اژیه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی از اهمیت برپایی نماز صحبت و اظهار کرد: بارها در متن قرآن کریم هم به این موضوع اشاره شده و در آیه 55 سوره مائده آمده است ولی شما خدا و رسول او و کسانی که ایمان آورده اند، همان کسانی که نماز را بر پا می دارند و در حال رکوع نماز زکات می پردازند.

امام جمعه اژیه ضمن محکومیت حملات موشکی جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوریه خاطر نشان کرد: سکوت و حمایت امریکا و مجامع بین المللی در مقابل جنایات عربستان در یمن و همچنین ایجاد بهانه های واهی برای حمله نظامی به سوریه واز بین بردن تمامیت ارضی این کشور از اقدامات غیر انسانی و وحشیانه غرب هستند.

وی تصریح کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع اعضای خبرگان بسیار مهم بود و تشبیه ایشان درباره نظام مقدس جمهوری اسلامی به شجره طیبه ای که با پایه های مستحکم در حال گسترش و ثمردهی است، بسیار عالی بود.

حجتی فرد ادامه داد: رهبر انقلاب همچنین در این نشست به جنگ همه جانبه اقتصادی از سوی دشمن،  و از طرفی جنگ رسانه ای برای ایجاد اضطراب و یأس و بدبینی در مردم اشاره کردند که باید این نقشه راه را مد نظر داشته باشیم و دشمن را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم با آن مقابله کنیم.

خطیب نماز جمعه اژیه همچنین گفت: مهم ترین سرمایه کشور اعتماد مردم به نظام است و دشمنان اسلام هم دقیقاً همین نکته را مورد هدف قرار داده؛ از طرفی بهترین راه حل، ایجاد انسجام مردم و دستگاه های مدیریتی کشور است.

وی در پایان تأکید کرد: همان طور که رهبری فرمودند، علاج کشور خالی کردن پشت دولت و ابراز برائت از دستگاه های مسئول نیست؛ بلکه راه علاج ایجاد رابطه سالم بین افکار عمومی و دستگاه های مسئول و همچنین سخن گفتن و انتقاد کردن منصفانه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.