سرویس: اخبار شهرستان 11:50 - پنجشنبه 15 شهریور 1397

در آستانه بازگشایی مدارس در شورای آموزش و پرورش مطرح شد؛

پروژه مهر اقدامی سازنده و موثر در هر سال تحصیلی برای آماده سازی مدارس

مدیریت آموزش و پرورش جرقویه علیا گفت: هدف پروژه مهر فراهم نمودن زمینه های مناسب جهت بازگشائی باشکوه تر مدارس حول سه محور آماده سازی، زیباسازی و شاداب سازی است به نحوی که دانش آموزان برای ورود به مدرسه لحظه شماری کنند.

به گزارش اصفهان شرق، در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید شورای آموزش و پرورش جرقویه علیا پیش از ظهر امروز، با حضور اعضای این شورا  و مدیران مدارس جهت برنامه ریزی و هماهنگی در هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم بازگشایی مدارس در هنرستان برکت شهر حسن آباد گرد هم آمدند.

در این جلسه ابتدا مدیریت آموزش و پرورش منطقه جرقویه علیا ضمن تبریک سال تحصیلی چدید به حضار به اختصار گزیده ای از فعالیت های پروژه مهر این مدیریت را گزارش داد که در این گزارش به اقداماتی از قبیل سازماندهی به موقع نیروی انسانی، ساماندهی فضا و تجهیزات و تعمیرات مدارس، هوشمندسازی، توزیع کتب درسی و موارد دیگر اشاراتی کرد.

*پروژه مهر متعلق به تمام ملت ایران است

عباس تیموریان افزود: مدارس از آمادگی کامل برخوردارند و اول مهر فعالیت های آموزشی خود را رسما آغاز خواهند کرد.

وی به مراسمات آغازین سال تحصیلی اشاره کرد که با همکاری ادارات و نماینده های این مدیریت در سطح مدارس منطقه به صورت باشکوه اجرا خواهد شد.

مدیریت آموزش و پرورش منطقه جرقویه علیا با اشاره به هدف از پروژه مهر، گفت: هدف پروژه مهر فراهم نمودن زمینه های مناسب جهت بازگشائی باشکوه ترمدارس حول سه محور آماده سازی، زیباسازی و شاداب سازی داست به نحوی که دانش آموزان برای ورود به مدرسه لحظه شماری کنند.

وی افزود: پروژه مهر متعلق به آموزش و پرورش نیست متعلق به تمام ملت ایران است.

* پرو‍ژه مهر و تمهید امکانات

در ادامه بخشدار جرقویه علیا نیز ضمن تبریک سال تحصیلی به فرهنگیان و دانش آموزان با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و ایام محرم، گفت: مهر امسال علاوه بر هفته دفاع مقدس، متقارن با ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان “حسین بن علی (ع) شده است از این روی از مدیران تقاضا مندیم علاوه بر اجرای برنامه های پرو‍ژه مهر و تمهید امکانات، آموزشی و فرهنگی برای دانش آموزان در آستانه بازگشایی مدارس به این امر مهم نیز پرداخته شود.

حسین بهزادفر در ادامه افزود: اجرای طرح استقبال از هفته دفاع مقدس و مهر عاشورایی با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی و شناخت قیام(امام حسین (ع)” از الویت های برنامه های بازگشایی مدارس باشد و مدیران محترم با برگزاری برنامه های متنوع در انتقال فرهنگ رشادت و ایثار به نسل جوان بکوشند.

*نقش نیروی انتظامی در مراسم بازگشایی مدارس

در ادامه فرماندهی کلانتری شهر حسن آباد نیز در سخنانی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در مراسم بازگشایی مدارس گفت: پلیس راهور نیروی انتظامی نیز در جهت تامین نظم و امنیت بیشتر به ویژه در روزهای آغازین بازگشایی مدارس در خدمت دانش آموزان خواهد بود.

سروان براهیمی در ادامه تاکید کرد: نیروی انتظامی طبق سنوات قبل در روزهای کاری مدارس جهت رفاه حال دانش آموزان و ایجاد نظم از ساعات ورود دانش آموزان به مدارس و زمان خروج از مدارس در مسیرهای عبور دانش آموزان اقدام به گشت می کند و با هر گونه بی نظمی برخورد خواهد کرد.

در ادامه مدیران مدارس در جهت هر چه با شکوه تر برگزار کردن مراسم بازگشایی مدارس و پروژه مهر و بررسی مشکلات مدارس بحث و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.