سرویس: غیر تولیدی 08:15 - پنجشنبه 15 شهریور 1397

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج):

دشمن از مناسبت‌های اسلامی برای ترغیب مردم به حضور در سطح شهرها استفاده کرد/ ایجاد دو دستگی هدف نخست دشمن

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: صحنه اقدامات عملی به بهانه‌های مختلف مانند کمبود آب، مشکلات کامیون‌داران، عدم رسیدگی به صنف نانوایان و ایجاد دو دستگی در کشور هدف نخست دشمن است.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی فدا در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) با بیان این‌که امروزه در کشور شاهد شرایط خاص و پیچیده‌ای هستیم، اظهار کرد: حوادث و اغتشاشات دی ماه سال گذشته حاصل برنامه‌ریزی‌های چند ساله دشمن بود که با طرح‌ریزی بسیار قوی به دنبال براندازی حکومت اسلامی بود.

وی تصریح کرد: ایجاد اتاق فکر در منطقه افغانستان، استقرار افسران خبره در منطقه کشور عراق از سوی دشمن، تلاش برای استقلال کردستان و ایجاد اتاق رسانه‌ای در دبی از برنامه‌ها و اهداف دشمن در اغتشاشات اخیر بوده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به این که دشمن از مناسبت‌های اسلامی برای ترغیب مردم به حضور در سطح شهرها استفاده کرد، گفت: از اهداف اصلی دشمن این بود که در ابتدا اغتشاشات از شهرهای حاشیه‌ای آغاز شود و سپس به پایتخت کشور برسد که هدف اصلی آن‌ها ضربه به اصل نظام اسلامی بود که در اهداف شوم خود بازماندند.

فدا با اشاره به این‌که امروزه آمریکا 3 هدف را برای ضربه به بدنه انقلاب اسلامی دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: صحنه اقدامات عملی به بهانه‌های مختلف مانند کمبود آب، مشکلات کامیون‌داران، عدم رسیدگی به صنف نانوایان و ایجاد دو دستگی در کشور هدف نخست دشمن است.

وی ادامه داد: صحنه اقتصادی با فشار مضاعف با لحن برجام و تحریم‌های بعدی که از آبان‌ها شروع می‌شود از اهداف دیگر دشمن برای ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ ضمن این‌که بخش عمده‌ای از مشکلات کشور به بی‌تدبیری و بی‌توجهی مسؤولان و سوء مدیریت مربوط می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: ایجاد عملیات روانی هدف سوم دشمن برای ضربه زدن به نظام اسلامی است که در این راه نیز ناموفق بوده است؛ همچنین ایجاد ناامنی، آشوب و اغتشاش، جنگ رسانه‌ای، گرفتن امید و نشاط از مردم و تلاش برای آوردن ایران پای میز مذاکره از اهداف دیگر دشمن است.

فدا با اشاره به این‌که بی‌تدبیری برخی از مسؤولان کشور نیز عامل به وجود آوردن بخش عدیده‌ای از مشکلات کشور است تأکید کرد: امنیت کشور نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که بایستی از تلاش‌های رزمندگان و بسیجیان حاضر در مرزهای کشور در کنار فعالیت‌های سایر ارگان‌های نظامی مانند ارتش و نیروی انتظامی غافل نشد.

وی به جایگاه رفیع لشکر امام حسین (ع) در دفاع از مرزهای اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن در حاشیه مرزها به دنبال ایجاد ناامنی و ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است اما با وجود بسیجیان و مرزبانان غیور که به گفته مقام معظم رهبری عمود خیمه انقلاب محسوب می‌شوند هیچ تهدیدی مرزهای ما را تهدید نمی‌کند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) با تقدیر از زحمات سرهنگ براتی جانشین سابق لشکر مقدس امام حسین (ع)، گفت: سرهنگ براتی 36 سال در مجموعه لشکر امام حسین (ع) خدمت کرد و یکی از گنجینه‌های خاطرات و تجربیات دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود و امیدواریم در ادامه راه نیز موفق باشد.

انتهای پیام/صاحب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.