سرویس: غیر تولیدی 11:11 - چهارشنبه 14 شهریور 1397

با مخترعین ایرانی؛

به کمک این سامانه آسان خریدن را تجربه کنید

یکی از استارتاپ‌ها موفق به راه اندازی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید در سریعترین زمان ممکن به اطلاعات بسیاری دست پیدا کنید.

به گزارش اصفهان شرق، اختراعات جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان، طرح‌های مبتنی بر دانش است که سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود، باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته در این شرکت‌ها و همچنین طرح‌های استارتاپی بپردازد.

یکی از استارتاپ‌ها موفق به راه اندازی سامانه‌ای شده است که در آن می‌توانید مشتری‌های بسیار پیدا کرده و یا به فروشگاه‌های بزرگ متصل شوید؛ این سامانه با هدف آسان کردن مراحل خرید از مراکز تجاری بزرگ و همچنین دسترسی سریع به محصولات و اطلاعات آن‌ها راه اندازی شده است و در این راستا به افراد کمک می‌کند.

سامانه ای برای به دست آوردن اطلاعات محصولات

از جمله ویژگی‌های این سامانه می‌توان به راهنمایی‌های اشاره کرد  برای مثال مانیتور‌های نمایشی به کمک این سامانه در مکان‌های مختلف نصب می‌شوند که می‌توانند اطلاعات لازم درباره فروشگاه‌ها و یا مراکز تجاری و همچنین محصولات آن‌ها را در اختیار کاربران قرار دهند همچنین این سامانه برای بیمارستان‌ها هم می‌تواند موثر واقع شود در این استارت‌آپ هر یک از کاربران می‌توانند از طریق سریع‌ترین راه ممکن به محصولات و اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنند و بتوانند خرید خود را راحت انجام دهند

انتهای پیام/باشگاه خبرنگاران

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.