سرویس: غیر تولیدی 13:13 - سه شنبه 13 شهریور 1397

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان

سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان از برگزاری سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود در اصفهان خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، حمیدرضا غزنوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این جشنواره با رویکرد حفاظت از محیط زیست و تأکید بر حفظ و احیای رودخانه زاینده‌رود، توسعه ورزش در خانواده‌ها، استعدادیابی و همگانی شدن رشته‌های جدید و مهیج با شعار «طبیعت شاداب، ورزش مهیج، شهروند پرنشاط» به همت هیئت انجمن‌های ورزشی استان در مجموعه ورزشی آبشار اصفهان برگزار می‌شود و تجلیل از قهرمانان، ملی‌پوشان و فعالان رشته‌‌های مختلف هیئت انجمن‌های ورزشی در استان اصفهان دیگر بخش‌های آن را تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: سقوط آزاد بر روی تشک (بانجی جامپنگ)، بالن، جایروکوبتر(وسیله پروازی سبک)، کایت موتور، هواپیمای دونفره، پاراموتور، ماشین‌های کنترلی، ماشین‌های رُباتیک، بازی‌های رایانه‌ای، فلوربال و هواپیماهای رادیو کنترل از جمله برنامه‌های جشنواره ملی ورزشی زاینده‌رود خواهد بود.

غزنوی اضافه کرد: همچنین جهت‌یابی، فوتبال رومیز، اسپوکس، سافتبال، دارت، طناب‌کشی، بیسبال، راگبی، سپک تاکرا، ساواته، کیک بوکسینگ واکو، کریکت، جت اسکی، جت بُت، اسکی روی آب، موج سواری نیز دیگر رشته‌های زیر مجموعه این هیئت است که شماری از آنها در این رویداد ورزشی اجرا خواهند شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تصریح کرد: این جشنواره مشتمل بر بخش‌های گوناگون مانند برپایی نمایشگاه معرفی تمامی رشته‌ها، استعدادیابی از شهروندان علاقه‌مند، برگزاری مسابقات استانی و دوستانه و بازی‌های نمایشی است.

غزنوی با اشاره به نامگذاری جشنواره گفت: اهمیت موضوع حفظ محیط زیست و جریان دائمی زاینده‌رود به عنوان یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم، بر کسی پوشیده نیست و بر همین اساس این رویداد ورزشی به نام زاینده‌رود نامگذاری و تاکنون 2 رویداد با این عنوان در سطح ملی طی سال‌های 95 و 96 در کلانشهر اصفهان و در جوار این رودخانه برگزار شده است که استقبال چشمگیر شهروندان را به همراه داشت.

رئیس هیائت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان اظهار داشت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی شور و نشاط اجتماعی، همگانی شدن و آشنایی بیشتر مردم با رشته‌های جدید را به‌دنبال دارد.

وی اضافه کرد: اگرچه رشته‌های انجمن‌های ورزشی جدید است، اما بسیاری از آنها را می‌توان در اماکن مختلف و با صرف کمترین هزینه انجام داد.

غزنوی در ادامه با اشاره به حمایت‌های شهرداری اصفهان برای برگزاری این رویداد، گفت: به غیر از کمیته‌های ورزشی این هیئت، تمام هیئت‌های شهرستانی نیز به طور مستقیم و غیرمستقیم در برگزاری این جشنواره سهیم هستند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.