اصفهان شرق

زندگی برای بسیاری از اقشار متوسط به پایین جامعه سخت شده است

کدخبر: 174517
1397/06/13 در ساعت 12:12

به گزارش اصفهان شرق، مجتبی کرباسی اظهار داشت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با رصد مسائل روز و تجزیه و تحلیل مسائل مهم اصلی کشور در ماه‌های اخیر سعی کرده که ضمن بررسی عمده‌ترین مشکلات اقتصادی که جامعه با آنها روبرو است راهکارهای ممکن برای برون رفت از این مشکلات را به صورت مکتوب برای دولت بفرستد.

وی افزود: از سوی دیگر جلسات مختلفی در تمام استان‌ها در حال برگزاری است، در این جلسات سعی شده که روحیه کار جهادی و خدمت به مردم عمومیت پیدا کند و به قولی همه عناصر انقلابی پای دفاع از انقلاب بایستند.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اصفهان گفت: نقطه نظرات اعضای این جمعیت در استان‌ها به صورت مشترک توسط شورای مرکزی جمعیت به دست مسئولان رسیده و در اصفهان نیز در جلساتی که با مسئولان استان داریم مسائل و دغدغه‌ها عنوان می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت کنونی جامعه و مشکلات اقتصادی و معیشتی، گفت: اگر بخواهیم در گذر 40 ساله انقلاب اسلامی مسائل امروز را تحلیل کنیم باید گفت همواره از این نوع مشکلات داشته‌ایم که آغازگر آن تهدیدات دشمن بوده و در ادامه برخی از عناصر وابسته داخلی به کمک هم سعی می‌کردند که عرصه را بر انقلاب و مردم تنگ کنند.

کرباسی ادامه داد: این عده شاید به زعم خود ابتدا آسیب‌هایی به انقلاب وارد کردند اما مردم با اتکال به خداوند 40 سال پای انقلاب ایستاده‌اند، با جانفشانی، حضور در صحنه و پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه هیچ وقت در این مشکلات درجا نزده‌ایم و همواره از این شرایط عبور کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد:  امروز به طور طبیعی زندگی برای بسیاری از اقشار متوسط به پایین جامعه سخت شده، زمینه معیشت و اشتغال با مشکلات جدی روبه‌رو است و کارخانه‌های ما در حالی‌که می‌توانند وضعیت مطلوب‌تری داشته باشند اما با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند، اگر دولت مردان ما به صورت جهادی پا به پای مردم حرکت کرده و متکی به اراده و توان مردم باشند زودتر از اینها می‌توانیم مشکلات پیش آمده را رد کنیم.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی اصفهان گفت: شاه کلید خروج از سختی‌های این روزهای انقلاب، اعتماد مسئولان به توان مردم و باز کردن درب‌های حرکت عمومی برای کار و خدمت صادقانه به اقشار مختلف مردم است. اگر این درب‌ها باز شود به زودی نتایج خوبی را در زمینه اشتغال، معیشت و رفاه اجتماعی خواهیم دید.

انتهای پیام/تسنیم