اصفهان شرق

آمادگی 22 گروه جهادی در خدمت‌رسانی رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) شرق اصفهان

کدخبر: 174466
1397/06/12 در ساعت 15:49

محمد رضا سیستانی در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق، با اشاره به اهداف رزمایش اقتدار بسیج اظهار کرد: این رزمایش در قالب دو هدف برگزار می شود که اعزام گروه های جهادی در محدوده زمانی اعلام شده و برپایی خدمت رسانی رزمایش جزء اهداف اولیه نام برده خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان افزود: بسیجیان پای آرمان های خود هستند و با حضور مقتدارانه خود در همه عرصه ها نشان دادند که بسیجی عاشق بودن در میدان جهاد است و در این خصوص نیز حرکت در اردوهای جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم به نوعی حضور آگاه و بصیرانه در جنگ اقتصادی دشمن قلمداد می شود.

وی با توجه به اعلام حضور جهادگران در اردوهای خدمت رسانی، گفت: گروه های جهادی در این رزمایش نیز خدمات رسانی به عرصه های محروم، بازسازی خانه های نیازمندان، خدمات مشاوره ای و پزشکی نیز در حاشیه شهر را در راستای محرومیت زدایی انجام می دهند.

سیستانی تصریح کرد: مرحله دوم این رزمایش که در آینده و مکان از قبل تعیین شده برگزار می شود، حضور همه جانبه گروه های جهادی به صورت نمایش اقتدار جمعی خواهد بود که در تجمع عاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول الله و همزمان با سراسر کشور به اجرا گذاشته می شود.

وی با توجه به اینکه اردوهای جهادی در شرق اصفهان با قوت دنبال می شود، اذعان کرد: بحث فرهنگی، علمی، آموزشی، معیشتی، کشاورزی، بهسازی معابر، مرمت و بازسازی و همچنین تکمیل منازل محروم از دیگر فعالیت های اردوهای جهادی شرق اصفهان تابعه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) است.

مسئول بسیج سازندگی شرق اصفهان با ابزار تشکر از کسانی که همراهی خوبی با اردوهای جهادی داشته اند، افزود: در گروه های جهادی که با حرکت داوطلبانه بسیجیان خواهر و برادر انجام می شود از ظرفیت های خیرین و کمیته امداد برای خدمت رسانی استفاده شده است.

سیستانی از آمادگی کامل 22 گروه جهادی شامل هشت گروه خواهر و 14 گروه برادر برای شرکت در خدمت رسانی رزمایش و نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) شرق اصفهان خبر داد.

انتهای پیام/