سرویس: اخبار شهرستان 15:09 - دوشنبه 12 شهریور 1397

مسئول اردوی جهادی رهپویان ایثار(4):

اردوی جهادی منطقه براآن جنوبی با نام شهید مدافع حرم جواد محمدی به کار خود پایان داد/ اخلاص راس حرکت جهادگران گمنام+تصاویر

اردوی جهادی رهپویان ایثار(4) با هدف خدمت به مردم و به نام شهید مدافع حرم درچه ای به همت حوزه بسیج صدیقه طاهره(س)، در منطقه براآن جنوبی در 10 روز برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، با حرکت مقتدر بانوان اردوی جهادی که گمنام و با اخلاص وصف ناشدنی برای امری بزرگ حرکت می کنند، می توان فهمید که جهاد هنوز ادامه دارد.

زنان با ایمانی که همت مردانه خود را برای حضور در عرصه های جهادی به نحو احسن انجام می دهند تا بگویند زینبی وار برای خدمت به مردم در مناطق محروم آماده ایم.

در این راستا، حدود 10 روز است که منطقه براآن جنوبی و روستای رحیم آباد، میزبان جهادگران عاشق شهادت است.

اردوی جهادی رهپویان ایثار(4) به همت حوزه بسیج صدیقه طاهره(س) از توابع ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) به مدت 10 روز و در 14 کلاس فرهنگی، آموزشی و علمی به کار خود پایان داد.

این اردوی جهادی به نام شهید مدافع حرم شهید جواد محمدی برگزار شد تا به همگان بگوید، در هر زمان مدیون خون شهدا هستیم.

مسئول اردوی جهادی رهپویان ایثار(4) در گفتگو با خبرنگار با اشاره به جزییات این دوره اظهار کرد: 13 مربی و یک روحانی در این دوره حضور فعال داشته و با استقبال خوب بیش از صد نفر خواهر از سه ساله تا خانم 60 ساله مواجه شدیم.

سمیرا گلستان نیا تاکید کرد: نگاه اردوی جهادی باید اقدام موثر به مردم باشد زیرا هدف اصلی در این اردوها همان خدمت همراه با اخلاص در عمل است که رنگ دیگری به کار می بخشد.

وی خاطرنشان کرد: جهادگران گمنام هستند و سرنوشت گمنامی با شهادت به زیبایی معنا می شود و همه ما از خدا می خواهیم که همچون شهید حججی با اخلاص و به گونه ای قدم برداریم که خدا بهترین نتیجه را عاید کارمان کند.

لازم به ذکر است در این دوره اردوی جهادی، کلاس های مشاوره، مهد کودک، مشاوره و تربیت فرزند، نقاشی، آشپزی، کتابخانه، قصه گویی، سبزه آرایی، تفسیر قرآن، مداحی، بافتنی و غنچه ها با قوت دنبال شد و هر یک از خواهران بر حسب علاقه در این دوره شرکت داشتند.

بازدید از خانواده شهیدان مطلبی از دیگر برنامه های این دوره بود.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.