سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:11 - دوشنبه 12 شهریور 1397

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

بیش از یک میلیارد تومان لوازم تحریر به دانش آموزان نیازمند اهدا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۱۵ هزار و ۴۰۲ بسته لوازم‌التحریر و کمک‌هزینه خرید کتب درسی با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۲۳۲ میلیون تومان در آستانه مهر به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اصفهان اهدا می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، محمدرضا متین پور با اشاره به تکاپوی خانواده‌ها برای آغاز سال تحصیلی دانش آموزان در روزهای پایانی تابستان، اظهار داشت: کمیته امداد اصفهان، دانش آموزان نیازمند تحت حمایت خود را در این شرایط تنها نگذاشته و با تهیه و توزیع بسته لوازم‌التحریر و کمک‌هزینه خرید کتاب‌های درسی از آن‌ها حمایت می‌کند.

وی تعداد دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را 15 هزار و 402 نفر اعلام کرد و افزود: به همه این دانش آموزان یک بسته لوازم‌التحریر با توجه به مقطع تحصیلی و یک کمک‌هزینه خرید کتب درسی با اعتباری بیش از یک میلیارد و 232 میلیون تومان اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بیان کرد: هزینه پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی مذکور به 14 هزار نفر از دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد اصفهان از منابع دولتی و هزار و 402 نفر نیز از محل کمک‌های مردمی تأمین می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌مرور زمان مخارج دانش آموزان در مدارس امروزی بیشتر و بیشتر می‌شود، گفت: برای تأمین آبرومندانه حداقل نیازهای دانش آموزان، نیازمند کمک و مشارکت هر چه بیشتر مردم عزیز اصفهان هستیم.

متین پور برخورداری دانش آموزان نیازمند از امکانات تحصیلی برابر با سایرین در کنار حفظ کرامت آن‌ها را از اولویت‌های کمیته امداد اصفهان اعلام کرد و ادامه داد: برپایی جشن بزرگ عاطفه‌ها در آستانه سال تحصیلی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای عرصه خیر و احسان در کشور است که مبتکر و مجری آن کمیته امداد است و در همه‌سال‌هایی که این جشن برگزارشده با استقبال پرشور مردم نیکوکار اصفهان، کمک‌های قابل‌توجهی برای توزیع در میان دانش آموزان نیازمند، جمع‌آوری‌شده است.

وی این نهاد را آماده دریافت کمک‌های مردم نیکوکار و خیران گران‌قدر اصفهانی اعلام کرد و گفت: کمک به تحصیل نیازمندان علاوه بر اجر معنوی و ثواب اخروی، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای ساخت جامعه‌ای در تراز دین مبین اسلام است و مردم خداجوی اصفهان می‌توانند علاوه بر حضور در دفاتر کمیته امداد با شماره‌گیری کد #1*8877*، تماس با شماره نیکوکاری 0968877 از کلیه خطوط ارتباطی، ارسال عدد یک از طریق پیامک رایگان به شماره 8877 و مراجعه به تارنمای emdad.ir در این زمینه یاری گر کمیته امداد اصفهان باشند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.