سرویس: غیر تولیدی 08:02 - دوشنبه 12 شهریور 1397

شهردار اصفهان خبر داد

درآمد 100 میلیارد تومانی شهرداری از دوربین‌های ثبت تخلف

شهردار اصفهان گفت: درآمد شهرداری اصفهان از دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی 100 میلیارد تومان بوده است اما باید بررسی شود چقدر از این پول به شهرداری بازگشته است.

به گزارش اصفهان شرق، قدرت‌اله نوروزی در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در گزارش عملکردی شهرداری اصفهان اظهار کرد: عدم استفاده درست از ظرفیت‌ها موجب اتلاف سرمایه می‌شود.

وی افزود: طرح ساماندهی حریم شهری موضوعی است که با همکاری‌ دستگاه‌های ذیربط، سریع‌تر انجام خواهد شد.

شهردار اصفهان با اشاره به طرح رینگ چهارم حفاظتی شهر اصفهان گفت: رینگ چهارم از الزامات شهر اصفهان است اما به آن توجه نمی‌شود که نیاز به همکاری مسؤولان دیگر شهرستان‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های گذر شرق اصفهان فراهم شده بود اما به مدت 8 سال این پروژه متوقف شد و اگر مجدد شروع به کار کند، بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

نوروزی با بیان این که باید برای درآمدهای پایدار چاره‌ای اندیشیده شود، یادآور شد: درآمد شهرداری اصفهان از دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی  100 میلیارد تومان بوده است اما باید بررسی شود چقدر از این پول به شهرداری بازگشته است.

وی با بیان این که در عرصه مسائل فرهنگی از همه ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده شده است، تصریح کرد: به جز مناسبت‌های سوگواری، روزی را نمی‌توان در اصفهان یافت که برنامه شاد در محلات اجرا نشده باشد.

شهردار اصفهان با دفاع از عملکرد یک‌ساله خود اذعان داشت: اگر نظراتی باشد که به بهبود فضای شهری کمک کند، از آن‌ها استقبال خواهیم کرد و این آمادگی را داریم تا از نظرات سازنده بهره ببریم.

وی ادامه داد: باید تلاش کرد تا وضعیت شهر اصفهان را بهتر کنیم، برخی می‌گویند کار عمرانی در شهر اصفهان انجام نمی‌شود اما باید بگویم وارد هر کاری شده‌ایم برای آن ضرب‌العجل تعیین کردیم.

نوروزی با بیان این که تکمیل پروژه متروی اصفهان طبق زمانبندی‌ها به 18 ماه نیاز دارد، متذکر شد: در دوره جدید شهرداری، ظرف مدت 4 ماه تکمیل شد؛ پروژه پیاده‌راه‌سازی چهارباغ نیز ظرف مدت کوتاهی انجام شد، در حالی که بسیاری از کارشناسان آن را نشدنی می‌دانستند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.