سرویس: غیر تولیدی 19:12 - یکشنبه 11 شهریور 1397

رئیس هیئت ووشو اصفهان:

۸۰ درصد ورزشکاران تیم ملی ووشو اصفهانی هستند

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: ۸۰ درصد ورزشکاران تیم ملی ووشو از استان اصفهان هستند و این نشان از عملکرد خوب ورزشکاران دارد.

به گزارش اصفهان شرق، محسن روناسی با اشاره به اینکه تیم ووشو اصفهان امسال برای پنجمین سال متوالی در کشور رتبه نخست را از آن خود می‌کند و به عنوان تیم برتر کشور شناخته می‌شود و روند روبه بالایی دارد، اظهار داشت: ۸۰ درصد ورزشکاران تیم ملی ووشو از استان اصفهان هستند و این نشان از عملکرد خوب ورزشکاران دارد.

وی با اشاره به عملکرد ورزشکاران اصفهانی در مسابقات آسیایی جاکارتا افزود: از مجموع شش مدال تیم ملی ووشو در مسابقات جاکارتا، سه مدال سهم ورزشکاران اصفهانی بود که خانم زهرا کیانی به عنوان نخستین بانوی تالوکار کشور در این مسابقات به مدال نقره دست یافت و همچنین خواهران منصوریان که هر دو مدال نقره گرفتند.

روناسی از برتری ووشوکاران رده سنی پایه اصفهان گفت و افزود: در رده سنی پایه در هر ۲ بخش آقایان و بانوان در جایگاه نخست کشور هستیم و در رده بزرگسالان نیز در بخش بانوان در جایگاه اول و در بخش آقایان در جایگاه سوم قرار داریم.

وی با تاکید بر لزوم معرفی ورزش ووشو، بیان کرد: ورزش ووشو نه تنها یک ورزش قهرمانی بلکه رشته تای‌چی آن یک ورزش همگانی است و از آنجاییکه غالب جامعه ما درباره ووشو اطلاعات کافی ندارند لازم است این ورزش هرچه بهتر معرفی شود.

رئیس هیئت ووشو از تمایل این هیئت برای همکاری با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گفت و ادامه داد: امیدوارم سازوکاری ایجاد شود تا هیئت ووشو با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در راستای استفاده از ظرفیت‌های موجود برای معرفی ورزش ووشو همکاری کنند.

وی از برگزاری یک اردوی شش ماهه برای ووشوکاران اصفهانی خبر داد و افزود: خوشبختانه در اصفهان زیرساخت‌های خوبی وجود دارد و همچنین اداره کل ورزش و جوانان استان نیز تعاملات سازنده‌ای با هیئات ورزش استان دارد و هیئت ووشو استان نیز به دنبال برگزاری یک اردوی ۶ ماهه آموزشی برای ووشوکاران اصفهانی با حضور یک مربی چینی است که با توجه به وضعیت ارزی امیدواریم که حمایت ویژه‌ای انجام شود تا این کار به نتیجه برسد.

مهر

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.